Grieksegids nieuws     
Griekse avond in Oudenbosch
#1
Om te beginnen wil ik iedereen graag uitnodigen op 21 oktober in Oudenbosch, NBr, waar we in restaurant Livado een groots opgezette Griekse avond organiseren. Er is live muziek, een Griekse dansgroep, uiteraard een wijnproeverij van/met/door Griekse Wijnen (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




), en heerlijke mezedes. De avond wordt om 19.00 uur geopend door de Griekse consul. Wordt een prachtige avond, al veel aanmeldingen maar er kunnen er nog wel bij. Speciale gast die avond is, naast de live-band en de dansgroep, wijnproducent Claudia Papayianni uit Arnea Halkidiki. Kosten € 30,- p.p. all-in.

Aanmelden bij restaurant Livado in Oudenbosch, of bij mij. ( info@grieksewijnen.com )


Mvg

Martin
Quote
#2
Leuk Martin, ik wil graag komen maar weet pas eind van de week of dat mogelijk is gezien m'n werkzaamheden. Kan ik een paar dagen vantevoren bij jou even informeren of er nog plek is?
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#3
Tuurlijk, geen probleem Koukla.

Van harte welkom, ook een paar dagen van tevoren!

Mvg
Martin
Quote
#4
(10 October 2010, 11:39)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Tuurlijk, geen probleem Koukla.

Van harte welkom, ook een paar dagen van tevoren!

Mvg
Martin

Martin, Ik blijf dit nog steeds reclame vinden.
Ik ben 1 keer aanwezig geweest bij zo'n wijnproeverij in Oud-Beijerland.. Sfeertje: minimaal, aandacht voor de genodigden: nihil.
Puur promotie van je bedrijf. Dit hoort hier niet thuis.!

Quote
#5
In Oud Beijerland is denk ik minimaal 5 of 6 jaar geleden. Was een van de 1e keren dat ik dat deed, op verzoek van de restauranteigenaar. Vandaag de dag gaat het er iets anders aan toe. Momenteel verkopen wij als bedrijf ongeveer 60 pallets aan Griekse wijnen aan horeca en particulieren ( meer dan 40.000 flessen per jaar ) en het aantal groeit per maand. We zijn een professioneel bedrijf geworden waarbij traditionele wijnen en moderne voor elke doelgroep beschikbaar is. Een (Griekse) avond zoals deze wordt NIET door mij georganiseerd. Ik ben " slechts" degene die de wijnproeverij verzorgt. De live-muziek, dansgroep en Griekse consul zijn door het restaurant geregeld. Als je de keer dat ik dit in Oud-Beijerland deed als maatstaf wil nemen dan zit je er behoorlijk naast. Er is veel veranderd.

Vrijdagavond a.s. hebben we een vol restaurant FYRA in Amsterdam, zaterdag uitverkocht In den Rustwat Rotterdam, zondag vol in Bellevue, Dordrecht. In totaal komen er denk ik 300 gasten op deze bijeenkomsten. Maar al deze mensen komen voor de wijn en het diner. Een "Griekenland" -gevoel hebben zij niet, en dat is ook niet nodig. Daarvoor moet je donderdag naar Oudenbosch gaan.

Mvg
Martin
Quote
#6
Hoewel de opkomst iets lager was dan vooraf toegezegd, waren er uiteindelijk toch bijna 80 bezoekers bij deze avond, en sfeervol was het zeker! Met uitstekende live muziek van het Vlaams-Griekse duo Les Grecques, die heerlijk de nummers van Yiannis Parios, Alexiou en Vamvakaris speelden en zongen. Erbij lekkere mezedes van chefkok Thomas Hatzikonstantinou en zijn vrouw Els en de wijnen maakten het tot een heel leuke avond. Ook mijn gast Claudia Papayianni was aangenaam verrast. Vrijdagavond in restaurant FYRA geweest in Amsterdam, was ook meer dan goed en vanavond naar In den Rustwat in Rotterdam. Ook weer volle bak. Druk maar geweldig om te doen.

Mvg
Martin
Quote
#7
ook wij bezochten de Griekseavond in Oudenbosch en sluiten ons aan bij Martin. Erg gezellig, leuke sfeer, diverse heerlijke Griekse hapjes en natuurlijk een aantal heerlijke wijnen. Ze waren "Top" Martin.
Quote
#8
Dank je wel, goed om te horen!

Mvg
Martin
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)