Op zoek naar een huis(je) op Kreta voor 3- tot 6 maanden voor ouder echtpaar
#1
Ik ben op zoek naar een huis(je) op Kreta, mijn man is gepensioneerd en ik werk vooral via internet. We gaan dit najaar ons huis verkopen en willen graag een aantal maanden volgend voorjaar op Kreta verblijven in een rustige natuurlijke omgeving. Wie kan ons helpen aan goede tips of adressen van huizen waar we eventueel een aantal maanden zouden kunnen verblijven? Ik hoor het graag..
Quote
#2
Ok daar gaan we, hoe groot, hoeveel slaapkamers, welk soort verwarming wil je, via de airco, open haard, houtkachel, warmte radiatoren, of centrale verwarming, de winters en ook het voorjaar kunnen soms koud en nat zijn, welke prijsklasse en het voornaamste in welk deel van Kreta en zijn jullie bekend op Kreta?
Met deze gegevens krijg je gericht antwoord.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Gewoon veel gemakkelijker maken.
Gebruik de zoek functie.
Er is zoveeeeeeeel informatie op dit forum.
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  apartement voor 2/3 maanden huren in zomer 2017 Mayo 3 2.896 05 October 2016, 07:53
Laatste bericht: TreinopStad
  Bij de SECOND HOME BEURS 4-5-6 maart in Utrecht staat ons huis Kreta huis te koop Gibsea 1 3.533 28 February 2016, 10:00
Laatste bericht: Computer Boy
  Wie wil er 3 maanden gratis in ons huis op Paros. eddyhopoulos 14 13.099 27 August 2015, 18:59
Laatste bericht: blackpearl

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)