Advocaat bedrijfsovername
#1
Hallo allemaal.Ik ben nieuw op dit forum dus zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Marlene en woonachtig in het oosten van Nederland. Sinds kort ook voor een groot gedeelte woonachtig op Kreta (Anissaras). Wij gaan een eigen zaak beginnen en zijn op zoek naar een goede advocaat/ accountant die ons kan ondersteunen bij de overname. Iemand hier ervaring mee dan hoor ik het graag. Alvast bedankt! Groetjes Marlene
Quote
#2
(18 October 2018, 16:05)Marlene schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo allemaal.Ik ben nieuw op dit forum dus zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Marlene en woonachtig in het oosten van Nederland. Sinds kort ook voor een groot gedeelte woonachtig op Kreta (Anissaras). Wij gaan een eigen zaak beginnen en zijn op zoek naar een goede advocaat/ accountant die ons kan ondersteunen bij de overname. Iemand hier ervaring mee dan hoor ik het graag. Alvast bedankt! Groetjes Marlene
Ik woon vlak bij Anissaras in Analipsi woon hier 10 jaar en heb een hele goede Accountant en heb een zeer betrouwbare advocaat, wil je graag helpen stuur me maar een E-Mail om er eventueel verder over te praten mijn e-mailadres is kees.heger@gmail.com
Ik hoor het wel als je betrouwbare hulp/informatie wilt hebben.
Groet Cornelius.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Advocaat real estate Ellie69 6 2.014 28 February 2023, 20:56
Laatste bericht: El Greco
  gezocht advocaat TreinopStad 3 3.098 27 July 2012, 22:01
Laatste bericht: jjohn

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 5 gast(en)