Vraag
#1
Ik heb een vraag wie is bekend met het plaatsje  Potokaki op Samos en kan mij vertellen hoe het daar is om te Smile Smile verblijven
Quote
#2
Ik zou het niet weten, maar het lijkt me niks om 100 meter naast het vliegveld te zitten, of je moet geen transfer hebben, dan kun je er zo heen lopen. Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
(23 October 2018, 13:21)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zou het niet weten, maar het lijkt me niks om 100 meter naast het vliegveld te zitten, of je moet geen transfer hebben, dan kun je er zo heen lopen. Big Grin

Dat zal niet lukken want Potokaki ligt aan de achterzijde van het vliegveld, dus je moet er helemaal rond Undecided 

Ik ben er een aantal jaren geleden wel eens doorgewandeld en het leek me niet veel bijzonders. Is eigenlijk geen dorp maar enkel een rij huizen nabij het water met een paar accommodaties en een restaurant (of 2). Toen hadden we vooraf ook gekeken om eventueel daar te verblijven en waren eigenlijk tevreden dat we iets anders gekozen hadden.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Ik heb daar een jaar of 20 terug een deel van mijn vakantie doorgebracht. Het is een straat met aan beide zijden bebouwing. Je zit er direct op het kiezelstrand. Nadeel destijds vond ik dat we voor een restaurant moesten lopen naar Pyhtagorion. Dat was iets van 15/20 minuten voor zover ik me kan herinneren. Je zit idd vlak bij de startbaan maar dat vond ik zelf als luchtvaartfanaat niet erg. Vond het niet storend destijds. Heb het daar prima naar mijn zin gehad maar dat is wel lang gelden, weet niet hoe het nu is.
Quote
#5
(23 October 2018, 13:35)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(23 October 2018, 13:21)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zou het niet weten, maar het lijkt me niks om 100 meter naast het vliegveld te zitten, of je moet geen transfer hebben, dan kun je er zo heen lopen. Big Grin

Dat zal niet lukken want Potokaki ligt aan de achterzijde van het vliegveld, dus je moet er helemaal rond Undecided 
Echt niet, we gaan gewoon via de achterdeur en dan door dat poortje in het hek, die staat gewoon open, dit is Greece. Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto vraag Greek-Music 5 3.849 11 April 2013, 16:34
Laatste bericht: marietta
  Vraag over uitspraak Mell 4 3.336 05 January 2013, 12:46
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Even een vraag Wick 28 14.870 29 November 2012, 20:31
Laatste bericht: Geni
  Vraag teken ?. papajani 7 4.655 22 May 2012, 19:57
Laatste bericht: Petra

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)