Korting voor eilandbewoners
#1
Voor de leden die op de griekse eilanden wonen, is misschien interressant om even na te kijken 
of je belang hebt bij de metro metaforiko isodinamo. Het gaat om een korting die je 
krijgt bij bootreizen. Niet iets moeilijks om aan te vragen afm, iban, amka die standaarddingen een online klus.
Het zit in de planning om later ook kortingen te krijgen op vliegreizen.
Quote
#2
Van de week boekten we een paar binnenlandse vluchten, en inderdaad word er dan gevraagd naar je kode als eilandbewoner.
Heb niet nagekeken hoeveel t zal zijn, maar je krijgt dat geld automatisch teruggestort op je bankrekening. Ik laat me verrassen.
De naam van die kode is Monadikos Arithmos Nisiotis.
Quote
#3
Ok,had ik het toch goed gezien. Toen ik onlangs een boottrip boekte naar het vasteland was daar de mogelijkheid voor een speciale eilandcode.
Quote
#4
Ja Chris een kleine moeite om dat nummer te verkrijgen en bedrag was ook nog de moeite waard,
weet niet meer hoeveel t voor de bootreis was, maar wel dat ik dacht toch mooi meegenomen.
Quote
#5
Nanny misschien zie ik het verkeerd, maar die code is toch alleen voor de eiland bewoners? Met het vrijgeven kan iedereen er gebruik van maken.
Quote
#6
Volgens mij noemt Nanny alleen de naam van de code maar moet je nog een nummer hebben en ingeven;)
Quote
#7
(09 October 2019, 19:18)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Volgens mij noemt Nanny alleen de naam van de code maar moet je nog een nummer hebben en ingeven;)
Inderdaad, die Code wordt in t algemeen zo omschreven, je krijgt je eigen persoonlijke nummertje.
Misschien is mijn zinsopbouw soms wat "vergriekst" sorry!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)