10 t/m 13 jan 2019: Vakantiebeurs jaarbeurs Utrecht
#1
De 2019 editie van de Vakantiebeurs vindt plaats van 10 tot en met 13 januari 2019 in de Jaarbeurs in Utrecht.

donderdag 10 januari:     10.00 - 17.30 uur
vrijdag 11 januari:            10.00 - 17.30 uur 
zaterdag 12 januari:        10.00 - 20.00* uur
zondag 13 januari:           10.00 - 17.30 uur
* Ook dit jaar is de Vakantiebeurs op zaterdag tot 20.00 uur geopend. We maken deze avond extra feestelijk met nog meer entertainment en een internationaal activiteitenprogramma.

 
Meer info:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik vind het echt jammer dat het een dag minder is en begrijp het ook niet zo. Het was op woensdag altijd al druk.
Maar ik ben weer van de partij!
Quote
#3
Hopelijk is Griekenland ook deze editie weer goed vertegenwoordigd. Dit jaar was de Griekse Gids afwezig, erg jammer. Zij zorgen altijd voor een erg leuke sfeer rond het Griekse paviljoen met dans en muziek.......
Quote
#4
Het Griekse paviljoen bevindt zich dit jaar in Hal 7.
Arrow  De eerste stand is al bekend: Griekenland.net staat in Hal 7 op stand E002
(vergeet niet een gratis
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




mee te nemen up )

Arrow  De Griekse Gids is dit jaar -na een jaar afwezig te zijn geweest- ook weer van de partij en staat op stand F010. Gastheer- en dame Jorgos en Wendy staan ongetwijfeld weer garant voor een gezellige sfeer.
Quote
#5
Wie gaat er nog meer naar de vakantiebeurs in Utrecht?
Zelf ga ik zaterdag 12 januari; misschien komen we elkaar wel tegen in het Griekse paviljoen.......
Quote
#6
Ah, had ik leuk gevonden Ger, ik ga altijd de vrijdag en zo ook volgend jaar Wink
Quote
#7
Ook de 'Dordtse Grieken' zijn weer van de partij op de vakantiebeurs 2019......
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
(23 December 2018, 12:14)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wie gaat er nog meer naar de vakantiebeurs in Utrecht?
Zelf ga ik zaterdag 12 januari; misschien komen we elkaar wel tegen in het Griekse paviljoen.......

Nou Ger als ik de foto,s zie dan denk ik dat je een van de jongste bezoekers bent van de beurs Hypocrite
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vakantiebeurs van 16 t/m 19 jan 2020 in Jaarbeurs Utrecht Ger 0 1.224 24 November 2019, 09:46
Laatste bericht: Ger
  25 jan 2019: Eleftheria Avarnitaki - Melkweg Amsterdam Ger 7 3.458 01 December 2018, 19:04
Laatste bericht: Ger
  Vakantiebeurs Utrecht 10 t/m 14 januari 2018 Ger 30 9.057 07 February 2018, 19:38
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)