Fodelianakis olijfolie                 
tv tip
#1
Weet niet of deze al gemeld is maar vanavond (woensdag 31-10) om 21.05 uur op NPO 3 komt het programma Danny in de buitenwijken, deze keer in Athene.

Behalve de sporen van de financiële crisis en de vluchtelingencrisis zijn er in de buitenwijk Menidi twee extra factoren die de boel explosief maken: de Roma's en de Russische maffia.
Quote
#2
Bedankt voor de tip Debs,
Ik zet er even een link bij, hier verschijnt de uitzending als 'uitzending gemist' na het uitzenden vanavond:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Debs:met dank had het nog niet gezien
Quote
#4
Ik heb het gekeken.
Wat een vreselijk bestaan. Je zal maar in zo'n wijk geboren worden.
En je zal maar als argeloze toerist daar terecht komen, dan geloof je je ogen niet.
Quote
#5
Heb ook de uitzending gezien.Was zeker heftig. Ik heb meer te doen met de kinderen die daar wonen wat voor toekomst hebben die? Een toerist zal er niet snel terecht komen.
Quote
#6
Vanavond RTL Z
20.30 Middellandse zee met Simon Reeve
21.30 Reis door Griekenland.
Quote
#7
(05 November 2018, 13:08)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vanavond RTL Z
20.30 Middellandse zee met Simon Reeve
21.30 Reis door Griekenland.

Staat inmiddels geprogrammeerd. Smile
Quote
#8
Net gekeken, helaas een of twee jaar geleden al eens gezien. Wel mooi en eerlijk gefilmd.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)