Grieksegids nieuws
TV-tip: Bizarre Foods in Athene
#1
Vrijdag 16 november a.s. op Discovery Channel HD Bizarre Foods in Athene
Van 21.30 tot 22u

Chef-kok Andrew Zimmern gaat in Athene op zoek naar de klassieke Griekse gerechten zoals, dolmadakia, spanakopita en moussaka  Big Grin
Quote
#2
Bedankt voor de tip Lieke up

efcharisto

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&channel_code=DBEN-H&date=16112018&style=day&filter=2130
Quote
#3
Leuk, dank je wel!
Quote
#4
Maar wat is hier bizar aan?
Quote
#5
(10 November 2018, 14:46)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maar wat is hier bizar aan?

Voor een Amerikaan zoals Andrew Zimmern zijn soms de meest normale Europese zaken bizar.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Dank voor de tip !
Quote
#7
Bizar kan ook vertaald worden als vreemd/zonderling. Dan valt de titel toch wel mee?
Quote
#8
Ik vind het zonderling wanneer iemand dit soort voedsel bizar noemt...?. Maar me dunkt,er zijn toch wel andere zaken te melden als bijvoorbeeld achinous,soupia,kochlious xinochondros etc.
Quote
#9
Deze aflevering is ook te zien op you tube !  Kan me wel voorstellen dat het eten van patsas of kokoretsi niet ieders idee van lekker eten is. Het 'meest bizarre' wat ik op mijn bord kreeg zijn gardoumia. Geitepootjes en orgaanvlees omwikkeld  met (goed schoongemaakte!) darmen.
Quote
#10
(11 November 2018, 20:46)suzan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Deze aflevering is ook te zien op you tube !  Kan me wel voorstellen dat het eten van patsas of kokoretsi niet ieders idee van lekker eten is. Het 'meest bizarre' wat ik op mijn bord kreeg zijn gardoumia. Geitepootjes en orgaanvlees omwikkeld  met (goed schoongemaakte!) darmen.

Kokoretsi! Tongue Tongue Tongue Laatste keer met Pasen 2014 gegeten op Evia.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)