To nisi (The Island TV series-Victoria Hislop) DVD set
#1
To nisi (The Island TV series-Victoria Hislop) DVD set

Beste forumleden, ik ben op zoek naar bovenstaande tv serie.
Wie heeft deze serie en wil er afstand van doen, of is bereid deze voor mij te kopiëren, uiteraard tegen vergoeding.


Bij voorbaat dank
Quote
#2
Kun je toch overal op internet kopen?
Quote
#3
Dat valt dus tegen, maar als je een internetadres weet waar ze de serie verkopen hoor ik het graag van je. 
De enige site waar ze de serie hadden was vanuit Pakistan. 
De serie kost dan 29 dollar, maar daar komt dan nog 85 dollar verzendkosten bij.
Quote
#4
Zie mijn andere bericht over deze serie.
Quote
#5
(11 November 2018, 22:07)Ernst schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat valt dus tegen, maar als je een internetadres weet waar ze de serie verkopen hoor ik het graag van je. 
De enige site waar ze de serie hadden was vanuit Pakistan. 
De serie kost dan 29 dollar, maar daar komt dan nog 85 dollar verzendkosten bij.

Dat is lekker betrouwbaar. Dodgy
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Op Ebay zijn er verschillende te bestellen in Griekenland rond 15 euro..  
Ikzelf heb 2 jaar geleden een set besteld met Engelse ondertiteling.
Rico's signatuur
Satellietontvangers Xtrend ET9500 en Xtrend ET6000
Wavefrontier T55 met de volgende posities: 3, 13, 19, 23 en 28 met op 3 graden vele Griekse zenders
Quote
#7
Bedankt voor de tip Rico ik heb de serie inmiddels via ebay besteld
Quote
#8
De serie (met Engelse onderschriften) is terug verkrijgbaar via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





De opbrengst bij bestelling via deze site is bestemd voor een weeshuis in Athene:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Zo'n mooie serie, dankjewel voor de tip Patrick.
Enkele jaren geleden 2 keer op tv gezien en nadien nog eens het boek gelezen en ik herinner mij nog steeds hoe aangrijpend ik het vond.
Viviane
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Victoria Hislop JohanV 6 1.342 01 August 2023, 19:08
Laatste bericht: JohanV
  Hislop johan 0 398 12 August 2021, 18:44
Laatste bericht: johan
  Belgische DJ speelt set in Oud-Messini Patrick 10 2.170 28 February 2021, 20:58
Laatste bericht: vlagreco

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)