Fodelianakis olijfolie                 
Ferry leed
#1
6Vanmorgen,onderweg van Ancona naar Patras, moest alles en iedereen het schip verlaten in Igoumenitsa. (Minoan) Dit was due to technical problems. Ik ben maar gelijk doorgereden naar Piraeus om er daar achter te komen dat mijn ferry vanwege slecht weer niet mocht uitvaren. Zit nu dus met een flesje wijn te wachten op de dingen die gaan komen,maar ben eigenlijk wel erg benieuwd wat er in Igoumenitsa aan de hand was. Iemand iets meegekregen?
Quote
#2
Chris, ik vermoed dat je op de Cruise Europa zat. Volgende komt van Hellenic Coast Guard.

Is door Google translator gehaald maar ik denk dat je het wel zal snappen:

Lichte impactie E / C-C / C ship Igoumenitsa

 
Bijgewerkt, morgen vandaag, het Havenbedrijf Igoumenitsas, dat de F / C / C "CRUISE EUROPA" vlag Italië, tijdens het afmeren manoeuvres in de haven Igoumenitsas, onder invloed licht hellende vlak van de kade, waardoor leed (s) in zijn rechter achterste waterdichte compartiment op een hoogte van ongeveer één meter boven de horizontale lijn.
In de bovenstaande schip, dat een geplande route uitgevoerd, afgeleid Ancona, Italië met de tussenliggende poort Igoumenitsa en eindbestemming haven Patra, aan boord van 236 (236) passagiers veilig geland.
Het incident rapporteerde geen letsel en er werd geen verontreiniging van de zee waargenomen.
Vanaf het Centraal Port Igoumenitsa, voerde het vooronderzoek, verboden om het schip omhoog varen hierboven voor schade en presentatie bewijs van luchtwaardigheid van het classificatiebureau dat de monitor.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Ja,dat zal het zijn. Heb wel iets van een soort noodstop gehoord van de achterste propellers .Ze hebben nog even geprobeerd te vertrekken maarna 10 meter wShet al bekeken.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)