Grieksegids nieuws     
Griekse eilanden als vluchtelingenkampen?
#1
In het uitgelekte plan staat dat de Griekse eilanden een semi-permanent vluchtelingenkamp worden, zoals de noodkampen in Jordanië en Libanon.

Lees het gehele verhaal op Parakalo:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Als ik het goed begrijp zijn er bij de Europese Commissie nu toch die (eindelijk) beginnen doorhebben wat vele gewone burgers al onmiddellijk snapten. Namelijk dat een dergelijke deal met Turkije niet het meest ideale scenario is/was.
Ik herinner mij dat toen die deal met Turkije bekend gemaakt werd ik honderden, zoniet duizenden, reacties gelezen en gehoord heb waarbij gezegd/geschreven werd: "Waarom 6 miljard Euro aan Turkije geven Zou men het niet beter aan Griekenland geven waar de problemen zich effectief voordoen?

En het toch echt wel een 'publiek geheim' dat dit plan B waarvan sprake al veel langer dan vandaag bestaat.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)