electriciteit aan en afsluiten
#1
Wij zijn op zoek naar mogelijkheden om alleen elektriciteit te betalen voor de periodes dat we in ons appartement in Athene zijn en dus niet het hele jaar.

Hebben jullie daar ervaringen mee? Zijn er bedrijven die dat op die manier leveren?
Quote
#2
(09 December 2018, 13:56)Dorinev schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij zijn op zoek naar mogelijkheden om alleen elektriciteit te betalen voor de periodes dat we in ons appartement in Athene zijn en dus niet het hele jaar.

Hebben jullie daar ervaringen mee? Zijn er bedrijven die dat op die manier leveren?

Als je er niet bent, verbruik je er toch ook niets?...
Quote
#3
@el greco t zal hier om de vaste kosten gaan.
Bij de ote tel aansluiting kan dit wel, bij Electra geen idee
Quote
#4
De vaste lasten bij elektro en water betaal je altijd net als in NL, ook al neem je niks af.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
(09 December 2018, 15:19)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@el greco t zal hier om de vaste kosten gaan.
Bij de ote tel aansluiting kan dit wel, bij Electra geen idee

Bij OTE inderdaad mogelijk onder bepaalde voorwaarden dacht ik gelezen te hebben. Elektriciteit en water niet, kan in België ook niet en veronderstel in Nederland evenmin.

(09 December 2018, 15:57)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De vaste lasten bij elektro en water betaal je altijd net als in NL, ook al neem je niks af.

Zo is dat!
Quote
#6
Ik vrees dat de administratieve rompslomp en bijhorend rondgeloop niet opweegt tegen het bedrag dat je voor vaste kosten moet betalen.
Quote
#7
(10 December 2018, 11:29)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik vrees dat de administratieve rompslomp en bijhorend rond geloop niet opweegt tegen het bedrag dat je voor vaste kosten moet betalen.

En niet alleen dat, je betaald ook weer opnieuw aansluit kosten.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
Goede avond

Ergens kan ik mij wel voorstellen dat je alleen wilt betalen voor wat je gebruikt.
Het volgende gebeurde bij mijn achterburen.
Een huis had zo slechte stroomverziening in het huis, dat iedere keer de stoppen sprongen.
En dat werd ook nog verhuurd voor veel geld.
Diegene die het onderhoud deed, had een mooie en goedkope oplossing gevonden.
Aangezien alle huizen buiten OOK stopcontacten hadden, tapte hij het gewoon bij de buren met een verlengkabel af.

Ook Duitsers die een verdieping huurde, en een eigen meter hadden, daar klopte het ook nooit,
de eigenaar had nog een sleutel en nam op de zelfde manier stroom van zijn huurders.
Tja, het is overal wat, de goede moeten op zo´n manier onder de kwade lijden...
Quote
#9
Bij mij in t dorp dacht iemand met 2 restaurants dat hij heel slim was door stroom illegaal af
Te tappen. Geen idee hoe zoiets precies werkt maar in ieder geval kreeg hij geld terug van de Deh, ipv te betalen. Tot na een half jaar zo de Deh nattig heid begon te voelen. Inmiddels bekend dat er 17 000 euro
Betaald moet worden, en er zijn rechtszaken. Ernstige zaak omdat je 'jat van de staat'.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)