Griekse LP's
#1
Hallo
Ik ben thuis aan het opruimen en heb en hele stapel Griekse LP's. Ik heb geen platenspeler. Misschen is er iemand geintereseerd.
Groet Marja
Quote
#2
(13 October 2010, 21:25)moraitika1 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo
Ik ben thuis aan het opruimen en heb en hele stapel Griekse LP's. Ik heb geen platenspeler. Misschen is er iemand geintereseerd.
Groet Marja

Hallo Marja,

Ik ben wel geïnteresseerd, kun je me wat meer laten weten?
Zoals de prijs en wat je hebt te bieden?

Gr.
Anneke
Quote
#3
Ik ben ook geïnteresseerd , laat even weten wat je hebt?

Groetjes

Nikos

Utrecht
Quote
#4

Middag Marja,

Al jaren (7) verzamel ik 33T en 45T vinylplaten met griekse muziek.
Zie mijn internet advertentie: "Gezocht: Griekse lp's, ep's en singels". Google hiervoor naar "Gezocht Griekse lp's". Dan staat de gezochte link bijna zeker ergens bovenaan. Mijn verzameling (momenteel +/- 2200 st.) hoop ik binnen afzienbare tijd via internet voor iedereen toegankelijk te maken (plaatgegegens, hoesfoto's, titel van de liedjes enz.). Reeds enkele keren heb ik met mijn platen ondersteuning verleend aan de locale Amsterdamse radio-omroep "Salto" (Griekse uitzending)

Graag hoor ik van je welke platen je aanbiedt. Platenlabel b.v. EMI, Lyra, Minos, Panivar, Philips enz. en serienummer (staat meestal boven of beneden op de hoesachterkant en op het label op de plaat zelf) is meestal voldoende. Meer informatie heb ik over het algemeen niet nodig. Hopelijk heb je platen bij die ik zoek.

Mvgr. Frans
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)