Vraag over foto van het jaar 2018
#1
Ik heb een vraag voor Ger, zien we dit jaar weer wie er de meeste stemmen heeft of blijft het nu verborgen, zo kun je niks beïnvloeden naar mijn mening.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Even geduld nog Arthur, de 'Foto van het jaar'-verkiezing begint zeer binnenkort; waarschijnlijk vandaag nog. Het is een hele klus om alles in te voeren dus ik moet er even rustig de tijd voor nemen. 
Helaas wel nog op dezelfde manier als vorig jaar; er was een plug-in beschikbaar maar daar zat een erg vervelende bug in, die de ontwerpers ervan (nog) niet hebben kunnen oplossen. Ik wil geen enkel risico op problemen lopen; vandaar dat ik er -op dit moment- nog liever niet aan begin. Ik heb het sinds vorig jaar al voor mekaar om alle foto's op één pagina te krijgen om veel stemmers tegemoet te komen, dus het begint er al op te lijken Wink .

Maar aan de andere kant Arthur, ik ga er van uit dat we met z'n allen een leuke en gezellige vriendenclub zijn die het allemaal toch wel leuk willen houden, toch?
En mochten er vreemde dingen gebeuren dan zie ik dat als beheerder echt wel (zoals vorig jaar) en wordt het ter plekke opgelost........

Waar ik meer mee zit is de continuïteit van de 'Foto van de week'-rubriek, er worden steeds minder foto's ingestuurd, en dat slechts nog door een select clubje leden.
Dit jaar heb ik de 53 kunnen volmaken; maar dan wel nét.......
Misschien zou het leuk zijn als meerdere leden een foto zouden insturen?

UPDATE:
De 'Foto van het jaar 2018'-peiling is inmiddels online!
Kijk eens hier
 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Leuk straks weer stemmen. Zelf bekijk ik de foto’s kritisch en maak zo mijn stemlijstje. Ik kijk niet welke naam of punten er aanhangt. Kan mij ook niet voorstellen dat je op persoon stemt en niet op de foto. Geen drukte maken Ger, mooi zo houden
Quote
#4
Voor Arthur is de keuze dit jaar niet moeilijk ,er staan genoeg foto,s bij met bootjes op Tongue
Quote
#5
Ja er zitten leuke,en mooie foto's tussen,ik hoop dat er veel leden de moeite nemen om te stemmen
Quote
#6
(28 December 2018, 14:23)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor Arthur is de keuze dit jaar niet moeilijk ,er staan genoeg foto,s bij met bootjes op Tongue

Als je dat maar weet, 1 foto is voor mij al torenhoog favoriet.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Die van jezelf Smile (grapje banana )
Quote
#8
Leuk!
Ik ga er dit weekend even voor zitten om alle foto's eens goed te bekijken.
En uiteraard ga ik ook stemmen
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#9
heb gestemd hoor!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.813 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 Ger 46 8.111 19 January 2022, 12:26
Laatste bericht: Raki
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2020 Ger 33 8.021 27 January 2021, 09:55
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2019 Ger 40 11.168 22 January 2020, 11:20
Laatste bericht: Pippelientje
  Dit jaar nog geen 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 0 3.567 25 July 2019, 14:28
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2018 Ger 83 26.931 18 January 2019, 11:42
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Foto van de week insturen? Het kan nog steeds! Ger 5 5.327 06 October 2018, 16:29
Laatste bericht: Wilma
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2017 Ger 72 25.134 25 January 2018, 16:18
Laatste bericht: Ger
  Foto van de week leuke toelichting over Lesbos jansas 6 6.219 18 December 2017, 19:56
Laatste bericht: Peplos
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2016 Ger 70 33.803 17 January 2017, 21:41
Laatste bericht: Pippelientje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)