Grieksegids nieuws
Voor iedereen een Gezond-Gelukkig en een Gezellig Nieuw Jaar!!
#1
Lieve Mensen, Alvast voor iedereen een Goed-Gezond en een Gezellig Nieuw Jaar  toegewenst...van ons!!
Voor mij waren de Kerstdagen  best wel moeilijk door vlak daarvoor het overlijden van mijn Lieve Vader...Maar desondanks hebben we met onze kinderen en kleinkinderen een heel mooi kerst  gevierd... met veel   terugkijkend  naar vele mooie herrineringen!!
Oud op Nieuw zal  voor ons wel hetzelfde vergaan denk ik .... Met een lach en een traan...Dat hoort erbij Wink

Ik hoop dat iedereen een
Goed-Gezond en een Gezellig Nieuw Jaar krijgt in 2019

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Sterkte Wilma, ik weet hoe jullie je voelen, ik heb het zelfde meegemaakt vlak voor de Kerst met mijn vader, het is dan alweer 48 jaar geleden vlak na dat mijn zoon is geboren maar het blijft toch hangen.
Ik wens jullie vooral een gezond 2019 toe.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#4
Geluk kan je nergens kopen, zelfs niet voor een miljoen.
Maar het wensen met heel ons hart, dat kunnen we wel doen.

Viviane en Joan.
Quote
#5
Iedereen een gezellige jaarwisseling en een voorspoedig 2019
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Een goed en reislustig 2019 voor iedereen gewenst!
Quote
#7
Voor iedereen een gezond en liefdevol 2019 gewenst!
Quote
#8
Ik kan jullie allen, beste Griekenlandliefhebbers, niet beter mijn beste wensen voor 2019 geven dan zoals ze gisteren deden in de nieuwjaarsaflevering van "Stin Ygeia Mas":

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het Griekse succesverhaal is niet voor iedereen voelbaar. Buurman 0 611 20 May 2023, 14:47
Laatste bericht: Buurman
  Toegankelijke stranden voor iedereen Patrick 1 1.000 08 April 2023, 14:18
Laatste bericht: Harma
Photo Prettige feestdagen en een Gezellig-Goed en Gezond 2023 Gezond Wilma 9 1.966 26 December 2022, 14:05
Laatste bericht: roefke
  Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar Ger 29 3.740 03 January 2021, 14:16
Laatste bericht: Els Cuijpers
  Gelukkig met Ger, nieuw jaar!! AlexLangendijk 27 6.197 07 January 2020, 12:06
Laatste bericht: metaxa
  Fijne Feestdagen en voor Allen een Goed en Gezond Nieuw Jaar Wilma 30 25.554 31 December 2013, 13:50
Laatste bericht: papajani
  Gezond leven op Ikaria - artikel NT Corry 1 2.184 16 December 2012, 22:02
Laatste bericht: Patrick
  Gelukkig ook nog goed nieuws Dafne 1 2.063 12 July 2012, 11:21
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)