Sporaden
#1
Vanavond gehoord op RTL4 het weerbericht:de persoon die het weer besprak,o.a.
ook dat het zo slecht was in Griekenland,beweerde "dat er ook sneeuw gevallen was
op het Griekse Middellandse Zee eiland Skopelos"Moet mij toch even van het hart,
als je zoiets zegt in zo'n programma controleer dan of het goed is.Was wel een beetje
boos,om iets van het geliefde land zo fout te horen plaatsen!
Quote
#2
Wat ik begreep lag er ook sneeuw op Skiathos dus waarom niet op Skopelos?
Ben jij er en is dat niet zo?
En ach, er wordt zo vaak fake news de ether ingeslingerd dus waarom niet dit?
Daar hoef je toch niet boos om te worden.
Quote
#3
Skopelos ligt aan de Egeïsche zee en dat is weer een onderdeel van de Middelandse  zee ,
dus zo vreemd is het niet dat ze bij RTL melden .
Zie hier wat beelden van Skopelos in de sneeuw

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Vanochtend in RTL4 nieuws dat voor de 2e keer in 10 jaar sneeuw was gevallen in Griekenland. Het centrum van Athene is uiteraard representatief voor heel Griekenland  dizzy

Cors
Quote
#5
Goed teken al die sneeuw. Teken dat het langzaam afkoelt.
Quote
#6
(09 January 2019, 09:56)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vanochtend in RTL4 nieuws dat voor de 2e keer in 10 jaar sneeuw was gevallen in Griekenland. Het centrum van Athene is uiteraard representatief voor heel Griekenland  dizzy

Cors

Wat een nieuws, op Kreta ligt elk jaar sneeuw in de bergen en op de lagergelegen plateau's en dit jaar volop.
Het was wel koud de laatste dagen op zee niveau, knap aan het vriespunt.
Maar zoals altijd op Kreta, na regen en sneeuw komt zonneschijn, wind uit het zuiden en de temp loopt weer op tot aan de 17 graden.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Er zijn meerdere plekken in griekenland waar vaak sneeuw ligt en er ook ski gebieden zijn, bv op Pilion.
Voor sommige eilanden zal het niet jaarlijks gebeuren maar zo zeldzaam als iedereen op tv wil doen geloven is het niet.
Quote
#8
(09 January 2019, 09:56)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vanochtend in RTL4 nieuws dat voor de 2e keer in 10 jaar sneeuw was gevallen in Griekenland.

Moderne journalistiek. Berichten over iets waar je niks van af weet.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Moet er nu wel wat om lachen om dat "boos" maar de Egeische Zee is toch 
iets anders dan de Middellandse Zee.Als een eiland in 'n zee wordt
geplaatst weet je gelijk waar dat is,hier ligt het bewuste eiland toch ergens anders.
(is mijn mening dan)
Quote
#10
O hahaha, ik heb nu pas door waar het je om ging. Ik dacht dat het je om de sneeuw ging maar het ging om de benaming van de zee.
Egeïsche zee is ook Middellandse zee dus niets mis mee.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Sporaden marietta 1 5.811 14 January 2013, 17:18
Laatste bericht: paulette1958
  tips sporaden roefke 14 11.444 28 December 2012, 20:20
Laatste bericht: Erwin
  Sporaden Angeliki 11 13.469 30 January 2011, 18:38
Laatste bericht: Angeliki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)