Droomhuisje te koop op Syros
#1
Vrienden van mij gaan hun huisje op Syros verkopen. Ik was eerst verbaasd, want het is een geweldig leuk stekje op een schitterende plek. Maar ik begrijp het nu ook wel. Met het klimmen van de jaren (net zeventig geworden) zijn ze zich er steeds meer van bewust dat als ze nog meer van Griekenland willen zien, ze dat de komende jaren moeten gaan doen. Nu zijn ze nog gezond en fit en nieuwsgierig naar alle andere eilanden Smile

Voor wie droomt van een eigen plekje op een Cycladisch eiland met veel voorzieningen, niet overlopen door toeristen en nog steeds authentiek, is dit een mooie kans. Lees er alles over op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. En nee, ik heb er geen aandelen in...   Big Grin  Ik gun hen alleen nog vele mooie reizen door het prachtige Griekenland. 


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  2 vissers in Syros..... Patrick 12 3.975 18 January 2018, 08:48
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)