Grieksegids nieuws
Inousses
#1
Hoi, wie is er wel eens op het eiland Inousses geweest? Graag wil ik daar komende zomer (als tussenstop) een paar dagen blijven maar kan weinig accommodatie vinden. Heeft iemand ideeën ? Mijn plan is om via Ikaria naar Inousses te gaan en dan door naar Chios. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Quote
#2
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Via deze link kun je wat lezen over oinoussos. Er is in ieder geval een hotel.
Quote
#3
(08 January 2019, 11:41)weekjeweg schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi, wie is er wel eens op het eiland Inousses geweest? Graag wil ik daar komende zomer (als tussenstop) een paar dagen blijven maar kan weinig accommodatie vinden. Heeft iemand ideeën ? Mijn plan is om via Ikaria naar Inousses te gaan en dan door naar Chios. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Naar mijn bescheiden mening zal je toch eerst naar Chios (of eventueel Lesbos) moeten om van daaruit naar Oinousses te gaan. Normaliter stopt Hellenic Seaways in het hoogseizoen 2 maal per week in Oinousses op hun route Piraeus>Chios>Lesbos. Buiten het hoogseizoen slechts 1 maal.

Vanaf Chios is er normaal ook dagelijks 's morgens de lokale ferry.

Accomodatie:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Ik ben er, vanaf Chios, 1x geweest met een kleine Ferry inderdaad . Volledige dag was voor mij genoeg . Het scheepvaart museum heeft wel indruk op mij gemaakt.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)