Te huur Kranidi Peleponnesos Appartementen.
#1
Te huur aangeboden in Kranidi (Willem Alexander heeft hier ook een huis)
3 Appartementen.
1e. 100 m2 woon oppervlak 1 slaapkamer groot balkon. Kale huur 425 euro per maand.
2e. 75 m2 woon oppervlak 2 slaapkamers balkon .kale huur 325 euro per maand.
3e. 50 m2 woon oppervlak 1slaapkamer balkon kale huur 275 euro per maand.

Voor meer info, krebbers@otenet.gr
Quote
#2
Dat optrekje van Willem hebben wij met z'n allen betaald......
Quote
#3
Hoe weet je dat zo zeker? Informeer je eerst voor dat je nepnieuws de wereld in stuurt.
Andreas
Quote
#4
Denk jij dan dat ie dat zelf betaald??
Hahaha, de goede man krijgt AL zijn geld van ons; dus alle verbouwingen en aankopen betalen wij, word een wakker!
Quote
#5
(31 January 2019, 19:37)kanalaki19 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Denk jij dan dat ie dat zelf betaald??
Hahaha, de goede man krijgt AL zijn geld van ons; dus alle verbouwingen en aankopen betalen wij, word een wakker!

En wat dan nog???
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#6
(31 January 2019, 20:47)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(31 January 2019, 19:37)kanalaki19 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Denk jij dan dat ie dat zelf betaald??
Hahaha, de goede man krijgt AL zijn geld van ons; dus alle verbouwingen en aankopen betalen wij, word een wakker!

En wat dan nog???

Ik vind het ook niet meer van deze tijd dat er een familie is die op kosten van de belastingbetaler leeft zoals bijvoorbeeld ook in België. In vergelijking met Nederland krijgen in België nog meer leden een jaarlijkse dotatie. 
Vorig jaar bijvoorbeeld kostte de monarchie aan de Belgische belastingbetaler maar liefst 36.406.000 euro. Dan vraag ik mij af: "Is het nu echt nodig dat het zoveel is?"
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Is het nu echt nodig om dit soort discussies op een griekenland forum te plaatsen? Dacht het toch niet.
Quote
#8
Eens, maar als Andreas mij valselijk beticht van nepnieuws vind ik toch dat ik hem even met de feiten moet confronteren...............
Kom op hee.
Quote
#9
Waar is je onderbouwing van de 'feiten'?
Quote
#10
Dit gaat inmiddels behoorlijk offtopic2
Heeft niets met het oorspronkelijke bericht van topicstarter te maken en gaat zelfs niet eens over Griekenland.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)