Auto huren Athene (14 dagen)
#1
Γειά σας!

In het hoogseizoen deze zomer vliegen wij naar Athene om lekker 2 weken op de peloponnesos te zitten. Wij willen deze 2 weken een auto huren. Iemand tips welk verhuur bedrijf? En kan ik beter nu al de auto boeken op pas als we daar zijn?
Bedankt alvast!
Quote
#2
Voor het vasteland boek ik altijd bij Athens Car Rental, een lokale firma waar ik zeer tevreden over ben. Hun prijzen zijn zeer degelijk en je krijgt een heel goede service. Je wordt opgewacht aan de luchthaven waar de formaliteiten vervuld worden. Je hoeft ook niet mee naar een depot waar de wagens staan. De auto staat op de parking aan de overzijde van de straat waar je samen met hun vertegenwoordiger kan gaan kijken voor eventuele krasjes of kleine schade.
De wagen terug inleveren is even makkelijk. Bij het ophalen wordt datum en uur afgesproken waarop je de wagen aan de luchthaven terug inlevert. De plaats van inleveren is aan de vertrekhal bij de inkomdeur die het dichtst gelegen is bij de incheck balie van de maatschappij waarmee je vliegt. Kan niet makkelijker.
Hun auto's zijn maximaal 5 jaar oud (waar de nieuwe wetgeving voorschrijft dat ze tot 12 jaar oud mogen zijn).
Het is ook de enige verhuurfirma die - zonder extra vergoeding - toestaat dat je met hun wagen naar de eilanden gaat. Wel even laten weten bij het ophalen dat je dat wil doen. Als je dus op de Peloponnesos bent in de buurt van Galatas kan je daar zonder problemen de lokale ferry nemen om even naar Poros te gaan bijvoorbeeld.

Het is zeker aangewezen om al te boeken want in het hoogseizoen gebeurt het dat ze helemaal volgeboekt zijn en geen wagen meer vrij hebben. Je kan best boeken via hun website:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Athens Car Rental krijgt ook heel veel goede commentaren op Tripadvisor:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Super bedankt voor je duidelijke reactie! Hier hebben wij wat aan.
Ik ga eens even kijken op hun site.

Groetjes Anoek
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Auto huren en extra kosten. Martino 25 1.943 10 March 2024, 16:38
Laatste bericht: JohanV
  auto huren op Kreta Els DR 5 878 24 June 2021, 06:40
Laatste bericht: chris
  Auto huren Athene Anoek 0 839 02 August 2019, 13:51
Laatste bericht: Anoek
  auto huren mdoo 8 3.205 11 January 2017, 22:19
Laatste bericht: Vito

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)