Je erfrechten
#5
(07 February 2019, 12:50)jacq1970 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Fijn dat het uiteindelijk geregeld is, geeft toch een beetje rust, dingen weer af kunnen sluiten en vooruit kijken!

Klopt helemaal Jack1970 het was het laatste onderdeel om af te sluiten dat is me vandaag helemaal gelukt en het doet me goed en het is voor mij zeker een hele goede les geweest om zeer goed na te denken over de toekomst en dan bedoel ik hoe ooit mijn nabestaanden ( en ik hoop dat, dat erg lang gaat duren) kan behoeden voor veel ellende, en ik ben heilig overtuigd dat degene die het hier niet netjes en officieel geregeld hebben en ja ik denk dat zijn er vele erg veel problemen gaan ondervinden.
Dit zou een uitstekende weg zijn om elkaar te informeren maar ik vrees dat de meeste er niet over na willen denken.
Ik heb sinds het overlijden van mijn vrouw nu 1,5 jaar geleden zoveel geleerd over dit onderwerp dat het voor heel veel mensen die hier op de goede manier wonen het een goede leerschool en informatiebron zou zijn.
Het leven gaat zeer veel verder in Griekenland als je er woont dan het vertellen waar je vakantie wil vieren of op Google wil opzoeken waar er een foto is gemaakt.
Maar helaas de meeste zien daar de ernst niet van in.
Ik heb geleerd van mijn fouten en ben ondertussen erg goed bezig om het voor mijn latere nabestaande goed af te regelen.
O ja ik hou nog steeds zeer veel van dit land en zijn bewoners ik zou het niet meer willen ruilen met Nederland, maar ik pas me dan ook aan.
Quote


Berichten in deze discussie
Je erfrechten - door Cornelius - 06 February 2019, 17:17
RE: Je erfrechten - door Nanny - 06 February 2019, 21:32
RE: Je erfrechten - door chris - 06 February 2019, 21:56
RE: Je erfrechten - door jacq1970 - 07 February 2019, 12:50
RE: Je erfrechten - door Cornelius - 07 February 2019, 19:39
RE: Je erfrechten - door kokino17 - 08 February 2019, 11:39
RE: Je erfrechten - door Nanny - 08 February 2019, 22:02
RE: Je erfrechten - door kokino17 - 08 February 2019, 22:55
RE: Je erfrechten - door Nanny - 09 February 2019, 08:18

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Erfrechten Cornelius 6 2.296 09 May 2018, 21:04
Laatste bericht: kokino17

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)