Bodem van voorraad 'Foto van de week' komt weer in zicht
#1
De bodem van m'n voorraad foto's komt weer langzaam in zicht. Ik heb nog wel een aantal foto's op de rol staan, maar dat zijn foto's van leden waarvan er al eentje eerder dit jaar 2019 is geplaatst.
Geen probleem uiteraard, maar zou het niet leuker zijn als er ook foto's geplaatst worden van leden die nog nooit (of al lang niet meer) een foto hebben ingestuurd?

Daarom roep ik met name leden op die nog nooit -of al lang niet meer- een foto hebben ingestuurd, een mooie/leuke/interessante foto in te sturen en mee te doen aan de 'Foto van de week' - competitie.
Daardoor doe je dan ook automatisch mee aan de eind van 't jaar te houden 'Foto van het jaar'-verkiezing, waarbij uit de 52 'Foto's van de week' de drie mooiste  'Foto's van het jaar' worden gekozen door de leden van Oríste.

Voor de nieuwe(re) leden die niet weten hoe je mee kunt doen; hier staat alles keurig beschreven:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






fotosmiley  duimpie
PS: Uiteraard mogen ook andere leden een foto insturen, nieuwe inzenders krijgen echter voorrang bij het plaatsen ervan.
Quote
#2
Hey Gert , ik dacht dat er van mij nog op de rol stonden, zoniet kijk ik nog eens in mijn archief, voor nieuwe foto's is het wachten tot augustus  Undecided Undecided
Quote
#3
(31 May 2019, 08:54)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hey Gert , ik dacht dat er van mij nog op de rol stonden, zoniet kijk ik nog eens in mijn archief, voor nieuwe foto's is het wachten tot augustus  Undecided Undecided

Klopt inderdaad Roefke, dat was een mailtje met drie foto's. Daar staat er al eentje van op de planning voor vrijdag 7 juni. Komt er dus aan Wink
Quote
#4
Zal eens kijken, ik heb volgens mij nog nooit een foto gestuurd... ff kijken of ik eruit kom hoe ik het naar je toe krijg.
Quote
#5
(04 June 2019, 10:54)jacq1970 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zal eens kijken, ik heb volgens mij nog nooit een foto gestuurd... ff kijken of ik eruit kom hoe ik het naar je toe krijg.

Ben benieuwd naar je foto jacq1970; kom je er niet uit stuur even een PB'tje, dan help ik je verder.

Groet,

Ger
Quote
#6
(05 June 2019, 08:07)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(04 June 2019, 10:54)jacq1970 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zal eens kijken, ik heb volgens mij nog nooit een foto gestuurd... ff kijken of ik eruit kom hoe ik het naar je toe krijg.

Ben benieuwd naar je foto jacq1970; kom je er niet uit stuur even een PB'tje, dan help ik je verder.

Groet,

Ger

zie nu al probleem haha geen link waar de foto's heen mogen.. ik ben blond he zonder linkjes kom ik echt nergens Smile
Quote
#7
(05 June 2019, 10:46)jacq1970 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(05 June 2019, 08:07)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(04 June 2019, 10:54)jacq1970 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zal eens kijken, ik heb volgens mij nog nooit een foto gestuurd... ff kijken of ik eruit kom hoe ik het naar je toe krijg.

Ben benieuwd naar je foto jacq1970; kom je er niet uit stuur even een PB'tje, dan help ik je verder.

Groet,

Ger

zie nu al probleem haha geen link waar de foto's heen mogen.. ik ben blond he zonder linkjes kom ik echt nergens Smile

Je kunt gewoon een mailtje sturen naar fotovandeweek at wageral punt nl en de foto bijvoegen als bijlage. Dan komt ie hier binnen en kan ik 'm plaatsen Smile
Quote
#8
Inmiddels een viertal foto's doorgemaild. Hopelijk zijn ze bruikbaar.


zwaaivlag

Groetjes Frank
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.855 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger
Lightbulb Foto van de week (+info) Ger 587 484.530 28 June 2022, 09:48
Laatste bericht: Arnold
  Rubriek 'Foto van de week' stopt eind van de maand Ger 24 5.349 15 June 2022, 21:22
Laatste bericht: Harma
  Rubriek foto van de week nog gewenst? Ger 31 5.810 25 October 2021, 10:07
Laatste bericht: Ger
  'Aparte' foto van de week Esther Corfu 5 2.751 31 January 2021, 09:57
Laatste bericht: Nanny
  Foto van de week: voorraad begint te slinken. Ger 4 3.360 09 November 2020, 22:31
Laatste bericht: Ger
  Foto van de week Els Cuijpers 48 17.901 31 August 2019, 16:40
Laatste bericht: Margo
  Dit jaar nog geen 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 0 3.596 25 July 2019, 14:28
Laatste bericht: Ger
  Foto v.d. week Samos janos54 4 4.996 15 February 2019, 11:42
Laatste bericht: jacq1970
  De rubriek 'Foto van de week' Ger 16 8.243 12 February 2019, 10:05
Laatste bericht: grek

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)