Grieksegids nieuws
Wielerronde Kreta.
#1
Omdat ik steeds vaker (groepjes) racefietsers/sters zie rijden vraag ik me het volgende af:
Is er onder jullie iemand die weet of er een wielerronde, of wielerwedstrijden zijn op Kreta? 
Het gaat om georganiseerde amateur (racefiets) wedstrijden.
Als die er zou(den) zijn lees ik daar graag info over.
Dank vast!
Quote
#2
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Misschien kunnen beide topics samengevoegd worden? 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Zouden het ook beter de Ronde van West-Kreta kunnen noemen. Of zouden ze elk jaar een andere regio aandoen misschien?
Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Video 
Ieder jaar is er blijkbaar een vierdaagse, en met wisselende start en aankomstplaatsen. Een paar jaar geleden kwamen ze van Ag Varbara via Gergeri etc  om dan via Zaros verder naar het westen te rijden . We waren juist opweg naar Moires toen we bij het binnenkomen van Zaros aan de kant moesten. Mijn camera was achteraan gemonteerd , dus op de eerste beelden zie je de achterkant van de renners en gekke motorrijders , nadien heb ik de camera vooraan geplaatst en na dat  grootste bende en volgwagens voorbij waren zijn we doorgereden en heb ik nog enkel achterblijvers aangemoedigd . 
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Dank voor de reacties en het filmpje; leuk!. Het geeft de indruk dat de renners goed worden begeleid.
Van het bestaan van genoemde vierdaagse was ik op de hoogte. Vandaar dat ik specifiek vroeg of er ook wielerwedstrijden worden gehouden.
Nu blijkt dat er tegenwoordig binnen de vierdaagse ook een wedstrijddeel is opgenomen zie ik net op de site.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
The Tour of Crete 2019:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Van 12 tot 17 mei 2019
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)