(28 February 2019, 15:30)metaxa schreef:
(28 February 2019, 15:07)El Greco schreef:
Ja, het is nu iets minder schandelijk dan vroeger. Vandaar ook dat er toch veel meer gebruik wordt gemaakt van de elektrische transportmiddelen die ter beschikking staan dan ooit voorheen. Of komt dit omdat we met zen allen ouder worden?...
Een stukje lopen is juist goed voor veel ouderdoms kwalen
Ja dat klopt, voor de gemiddelde oudere mens misschien maar voor veel oudere zie ik toch gebruik maken van het transport.
(28 February 2019, 19:07)Arthur schreef:
(28 February 2019, 18:51)Patrick schreef:
(28 February 2019, 15:59)Arthur schreef:
Lopen is geen punt, ik neem het nog op tegen veel jongere mensen en vooral in de bergen.
Ik vond het een chaos, de afhalers mochten niet meer voor de deur even parkeren om de passagiers uit te laten of af te halen, dat was wel vlak na de aanslag, toen stond de bewaking rijen dik met kalashnikov's klaar.
Geef mij dan toch maar de kleinere vliegvelden, bijv Luik of Maastricht, mooi dichtbij voor mij.
In de "drop off" zone krijg je nu nog maximaal 10 minuten. Daarna => betalen.
Je mag er maar 10 minuten stilstaan en als chauffeur mag je de wagen niet verlaten. Wie langer dan 10 minuten stilstaat in de drop-off zone, zal daarvoor een vergoeding moeten betalen van €10 + €2 per bijkomende minuut (meer
). Bestuurders kunnen ook maximaal 1 keer per uur gebruik maken van de gratis 10 minuten op de drop-off zone.
Zie
Dat noem ik schofterig, hoe klop ik zoveel mogelijk geld uit de zakken van de reiziger.
Voor mij geen Brussel meer.
Om mensen op te halen en weg te brengen komen wij dan ook veel liever op Schiphol of elders in Nederland maar ook weer niet in Charleroi want daar betaal je ook altijd, ook al is het maar voor mensen te droppen. €2,00 aub, Merci dankjewel.