Eindhoven
#1
Volgende vraag, hoe gaat het in Eindhoven met afhalen, heb een goedkope gevonden in april, Transavia, Heraklion Eindhoven €70 zonder extra's.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Perfecte luchthaven, snelle afhandeling en meerdere parkings aan nette prijzen.
Quote
#3
(28 February 2019, 21:56)jerichrome schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Perfecte luchthaven, snelle afhandeling en meerdere parkings aan nette prijzen.

Bedankt voor de info maar ik wordt afgehaald en hoef geen parking, dus instappen en wegwezen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(28 February 2019, 22:44)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(28 February 2019, 21:56)jerichrome schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Perfecte luchthaven, snelle afhandeling en meerdere parkings aan nette prijzen.

Bedankt voor de info maar ik wordt afgehaald en hoef geen parking, dus instappen en wegwezen.

Ondanks de huidige werken voor en rond het luchthavengebouw is het nog redelijk goed geregeld met die stewards in de buurt. 
Geen vrees dus!
Quote
#5
Voor mensen die naar Kreta willen vliegen is er genoeg te kiezen ,van bijna alle
vliegvelden in de Benelux en  Duitsland wordt er op Kreta gevlogen
Quote
#6
(01 March 2019, 09:02)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor mensen die naar Kreta willen vliegen is er genoeg te kiezen ,van bijna alle
vliegvelden in de Benelux en  Duitsland wordt er op Kreta gevlogen

Dat wisten we al, ik heb een enkele reis, voor mij is Maastricht het beste maar Corendon was wat aan de prijs in april, €50 duurder als Transavia op Eindhoven enkele reis.
Ik heb al van alle vliegvelden gevlogen heen en terug, het makkelijkste is voor mij als zuid Limburger, Maastricht, Eindhoven, Luik en Keulen/Bonn mooi klein en overzichtelijk, dan Düsseldorf (altijd met Aegean) en heel in de verte Amsterdam en Brussel.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Ik bedenk me dan ook dat degene die je op komt halen ook benzine kwijt is.....zijn auto zal ook nog niet op water lopen, lijkt me  Big Grin
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#8
(02 March 2019, 08:48)Angeliki schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik bedenk me dan ook dat degene die je op komt halen ook benzine kwijt is.....zijn auto zal ook nog niet op water lopen, lijkt me  Big Grin

Daar was ik op aan het wachten, is ook ingecalculeerd, €20 benzine, hou ik toch nog €30 over  Cool
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aegean vluchten Eindhoven Athene Nanny 18 3.023 28 May 2022, 13:55
Laatste bericht: Patrick
  Vervoer van Rotterdam naar eindhoven Airport dashboot2005 0 2.454 26 March 2015, 16:13
Laatste bericht: dashboot2005

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)