Beste bestemmingen 2019 van Tripadviser???
#1
1 kreta
2 Santorini
3Rhodos
4 Corfu
5 Mykonos
6 Athene 
7 Zakinthos
8Kefalonia 
9 Kos
10 Naxos

Bron ; Naxospress
Quote
#2
Blij met de uitslag, wordt het wat rustiger in Parga Wink
Quote
#3
Gelukkig, de eilanden (Milos, Kimolos, Folegandros, Antiparos) die ik komende zomer ga bezoeken, staan ook niet in de top 10. Houden zo!
Quote
#4
Daarom gaan we in mei naar Samos en in augustus heerlijk naar Lesbos.
Quote
#5
Het is wel opmerkelijk dat Naxos daar bij staat , het is de enigste bestemming waar je
niet rechtstreeks naar toe kan vliegen ,als ik zo de mensen hoor op Naxos is het vooral
in  Juli  en augustus een stuk drukker de laatste jaren ,maar dat kan ik niet over oordelen
dan is het voor ons te warm te druk en vooral te duur Tongue
Quote
#6
Al jaren staat Chios niet op dit soort lijstjes, heerlijk !
Quote
#7
Ach, die lijstjes. lol
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
TripAdvisor baseert zich volgens vooral veel op Amerikaanse toeristen. Zijn het niet allemaal cruiseschipbestemmingen die in de top 10 staan?
Quote
#9
Volgens vele Amerikaanse toeristen zijn er maar 2 eilanden in Griekenland: Mykonos en Santorini. Dat zie je dan ook aan de prijzen. Ik zag onlangs de menukaart van een restaurant in Oia. dizzy Voor de prijs van 1 gerechtje eten wij normaal met 2 een volledige maaltijd (voorgerecht, hoofdgerecht en wijn). Maar als je een beetje uitkijkt en buiten de "hotspots" blijft is het toch wel redelijk.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
Ze weten meestal niet eens dat het eilanden zijn
Quote
#11
(28 March 2019, 17:27)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Volgens vele Amerikaanse toeristen zijn er maar 2 eilanden in Griekenland: Mykonos en Santorini. Dat zie je dan ook aan de prijzen. Ik zag onlangs de menukaart van een restaurant in Oia. dizzy Voor de prijs van 1 gerechtje eten wij normaal met 2 een volledige maaltijd (voorgerecht, hoofdgerecht en wijn). Maar als je een beetje uitkijkt en buiten de "hotspots" blijft is het toch wel redelijk.
Wij hebben hier Gordon die ook denkt dat er maar één Grieks eiland is nl. Mykonos alhoewel ik bij hem andere reden proef om daar naar toe te gaan Tongue
Quote
#12
(28 March 2019, 17:29)Esther Corfu schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ze weten meestal niet eens dat het eilanden zijn

Amerikaanse toeristen zijn wel meer onwetend.

1 Van de grappigste zaken die ik ooit hoorde waren 2 Amerikaanse toeristen in Brugge. Tegen de klok van 6 's avonds hoorde ik de ene aan de andere vragen: "Wanneer sluiten ze hier?" Blijkbaar dachten ze dat Brugge een pretpark was dat 's morgens de deuren opende en 's avonds weer afsloot.
Big Grin Big Grin Big Grin
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#13
Grappig he? Iemand roept iets dat tripadvisor zich baseert op Amerikaanse toeristen en iedereen marcheert daar gelijk achteraan.
Quote
#14
(28 March 2019, 20:19)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Grappig he? Iemand roept iets dat tripadvisor zich baseert op Amerikaanse toeristen en iedereen marcheert daar gelijk achteraan.
Tripadvisor is een heel groot lachertje paar maanden geleden een verhaal gelezen van iemand die binnen een paar maanden in staat  was om een met vele fake emailadressen een niet bestaand restaurant op nummer 1 te plaatsen terwijl het restaurant niet eens bestaat.
Bij mij in de regio is er een Griekse taverne die zijn klanten een korting en uiteraard met water verdunde raki aanbied als ze terplekke een zeer goede recensie schrijven op de site van Tripadvisor.
Stelt in mijn ogen totaal niets voor maar de grote domme massa trapt er in. 
En de site int de vele advertensie eurotjes en zal het een worst zijn of het wel of niet waar is.
En dat er vele mensen intrappen blijkt wel uit het starten van deze topic.
Quote
#15
Vorig jaar ontmoete ik iemand bij de {helaas lege] pinautomaat die ons zeeuws hoorde praten
deze man vertelde dat Amorgos waar wij toen waren het  41e eiland was van zijn eilandhoppen.
 Uiteraard nieuwsgierig geworden vroeg ik  welk eiland  het meeste indruk op hem gemaakt
had , en dat was Astypalea ,ik had er wel eens iets over gelezen maar meer ook niet ,maar door deze Zeeuwse
adviseur zijn we nu toch aan het kijken om dat eiland met nog 1 of 2   andere eilandjes in de buurt te bezoeken
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bestemmingen en routes van Sky Express Patrick 0 382 30 December 2023, 19:04
Laatste bericht: Patrick
  Ross nieuwe bestemmingen metaxa 23 3.843 07 January 2023, 14:19
Laatste bericht: metaxa
  Athene beste luchthaven in Zuid-Europa Patrick 2 1.505 09 April 2018, 16:35
Laatste bericht: cors

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)