Grieksegids nieuws     
Motoryacht te huur
#1
Valef Yachts biedt o.a. de Christina O te huur aan. Dit is het voormalige yacht van Aristoteles Onassis.


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De prijs: 80.000€......per dag!!!!
Voor geïnteresseerden:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Big Grin Big Grin Big Grin
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Och,als je dat met een paardmensen deelt?
Quote
#3
Ik doe het een stuk goedkoper met mijn (jacht) hij is meer voor de kleine beurs. Big Grin  
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(05 April 2019, 15:03)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik doe het een stuk goedkoper met mijn (jacht) hij is meer voor de kleine beurs. Big Grin  

Staat je kaïk nog te koop, Arthur?

Niet dat ik interesse heb om hem te kopen maar ik ben gewoon benieuwd Smile
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
En dit in tijden dat de Griekse bevolking ten onder gaat aan belastingen, snoeien in de pensioenen, … dit doet mijn maag draaien.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)