Trikeri
#1
Hallo ik heb een vraag; Zijn er Nederlanders die een woning hebben in Trikeri? het stadje in zuid Pilion?  Ik ben benieuwd of ze er zijn en wat hun ervaring is.  Wij zijn er deze zomer geweest en we vonden het een leuke plaats om er zo mogelijk een woning aan te schaffen. Heeft iemand ervaring hoe het wonen daar is?  Groet Frederik.
Quote
#2
(06 July 2019, 20:39)Frederik schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo ik heb een vraag; Zijn er Nederlanders die een woning hebben in Trikeri? het stadje in zuid Pilion?  Ik ben benieuwd of ze er zijn en wat hun ervaring is.  Wij zijn er deze zomer geweest en we vonden het een leuke plaats om er zo mogelijk een woning aan te schaffen. Heeft iemand ervaring hoe het wonen daar is?  Groet Frederik.
Beste  Frederik, wat een pracht spot he! Ben je ook door gereden naar Agia Kyriaki!? Ik zit op een website te kijken spitogatos .gr daar staan huizen vanaf 69.000€. Ben daar zowel swinters als zomers geweest aangezien mijn het mijn vaders favorieten spot is om te vissen,uren,dagen nachten lang! In de winter is het wel super stil,maarja wees eerlijk wat zou je jezelf nog meer wensen als je daar kan wonen... Suc6 met het zoeken van een huis.
Quote
#3
Beste Kakkos020, Bedankt voor je reactie. We zijn idd doorgereden naar Agia Kyriaki. Dat is ook een prachtige plaats. De overige plaatsen in de buurt hebben we ook bezocht. Wij vonden het uitzicht bij Trikeri geweldig.
Quote
#4
Leuk idee, omdat Trikeri niet echt een vakantieplaatsje is zullen er ook in de stillere tijden gewoon mensen wonen. Als je twijfelt, dan kun je in het vroege voorjaar/late winter daar een airBenB (ik zag hele mooie) huren en kijken hoe het er dan is.

Ik was in de winter in Kala Nera en ook dat was best gezellig. Uit ervaring weet ik dat huizen zoeken in Griekenland ontzetten leuk is om te doen en verbazend makkelijk (met de juiste hulp).

HomeGreekHome is een leuke site om te bekijken, maar nog leuker is een kopje koffie op het plein drinken en de uitbater laten weten dat je in een huis geïnteresseerd bent.

veel plezier en succes
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)