Even voorstellen
#1
Hallo,

Mijn naam is Pieter en mijn achternaam is verkort weergegeven als gebruikersnaam. In het verleden reageerde ik (soms) onder de naam Petros op de andere Griekse prikborden, maar omdat er een ander met de naam Petros ging prikken ben ik van naam veranderd in Xenga. En zijn nu Ger gaan volgen naar zijn "eigen" forum.
Wij zijn al lange tijd verknocht aan Griekenland, maar zijn pas sinds 2002 onze vakanties in dit prachtige land gaan doorbrengen. Sinds die tijd zijn wij geweest in West-Kreta (2x Chrissi Aktii), Zuid-Kreta (Plakias), Peloponessos (Kardamili en Koroni), Chios (Katarraktis), Kythira (Plateia Ammos), Kefalonia (Sami), dagtripje naar Ithaka, Corfu (Dassia), dagtrip naar Paxos. In 2011 waarschijnlijk naar Samos. Van al deze trips hebben wij honderden foto's en enkele films gemaakt, omdat mijn vrouw en ik nogal verwoede fotografen zijn. Wat ons vooral trekt is de Griekse hartelijkheid en mijn interesse in cultuur en de leef- en woonomstandigheden van de mensen.
Quote
#2
Dag Pieter, welkom op het forum. Leuk dat je het hebt gevonden.
Je hebt al een behoorlijke "Griekenland-CV" zeg en al heel wat gezien.

Fotograferen als hobby, heb je er nooit over nagedacht om een website daarmee te beginnen? Misschien mogen we zo nu en dan meegenieten van een paar mooie plaatjes hier op 't forum ;)

Veel plezier hier up

Ger
Quote
#3
welkom hieranimated flag
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)