Grieksegids nieuws     
Gegratineerde bloemkool met tomatensaus en feta
#1
Ik had al eens eerder recepten met bloemkool geplaatst:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






en deze:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Kan er niks aan doen, hou van bloemkool Smile

Dit recept is zacht van smaak en eventueel ook als een vegetarisch hoofdgerecht te nuttigen met lekker brood erbij en olijfolie om in te dippen Tongue
De hoeveelheid feta kan je aanpassen naar eigen wens. Lekker met in de olijfolie gebakken/gefrituurde aardappelschijfjes met oregano eroverheen!
Ik heb gelijk mijn camera maar weer eens tevoorschijn gehaald om wat fotootjes erbij te schieten.

Kali Orexi!



Fruiten van de uitjes met de knoflook:


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De tomaten en bloemkool toegevoegd:


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






En klaar voor de oven:


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






En op tafel, Kali Orexi!


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#2
Ja dit lijkt me wel lekker.
Quote
#3
lijkt me heerlijk!
Quote
#4
Johan,
Hoelang moet alles in de oven staan ?
Quote
#5
Aiaiaiai, pagina twee vergeten  Blush

Hier het hele doc:






Dank je Kretalover!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#6
Ziet er lekker uit, ook eens proberen.
Quote
#7
Johan

bedankt voor het recept. We hebben het vanavond gemaakt en het is lekker bevonden. We hebben er wat spekjes bij gedaan. Het is ook een perfecte schotel als onze vegetarische vrienden komen eten, zonder de spekjes natuurlijk. 
We denken dat het met zongerijpte tomaten nog veel lekkerder zou zijn.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gebakken mosselen in tomatensaus JohanV 17 6.164 26 April 2021, 08:27
Laatste bericht: JohanV
  5 Jaar De Griekse keuken thuis - Aubergines met feta uit de oven. JohanV 4 2.338 11 January 2021, 10:22
Laatste bericht: Goedas
  Pikante bloemkool in paprikasaus, nieuwe variant JohanV 6 4.530 04 December 2020, 17:43
Laatste bericht: JohanV
  Groene asperges met feta JohanV 3 2.201 17 May 2020, 22:36
Laatste bericht: JohanV
  Courgette-omelet met yoghurt en feta JohanV 6 1.963 03 October 2019, 00:00
Laatste bericht: JohanV
  Feta Truffels JohanV 1 1.455 25 August 2018, 15:42
Laatste bericht: Andrebeek
  Gemarineerde champignons in tomatensaus JohanV 0 1.338 15 March 2018, 16:06
Laatste bericht: JohanV
  Feta - knoflookdip JohanV 0 1.299 15 March 2018, 15:58
Laatste bericht: JohanV
  Viskoekjes in tomatensaus JohanV 11 3.921 09 January 2018, 22:19
Laatste bericht: Wim M
  Kalkoenfilet met feta JohanV 7 3.052 24 December 2017, 15:27
Laatste bericht: JohanV

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)