Grieksegids nieuws
Huis huren voor langere tijd!
#1
Ik ben wel wat vroeg maar ik denk er over om in 2020 (eigenlijk zou ik nu al willen :) ) een huis te huren voor ongeveer 3 maanden in Griekenland. Een soort sabbatical zou je het kunnen noemen. Ik wil weten en voelen hoe het is om langere tijd in Griekenland te verblijven. Uit proberen zou je kunnen noemen!
 
Ik denk aan Kythira of Samos. Dit moet echter wel betaalbaar blijven.

Wie heeft er ervaring en met name de genoemde eilanden? Mbt Kythira, ik ken Frank en heeft ook contact met hem deze zomer.
Wat is een redelijke prijs voor een verblijf en waar loop je tegen aan? Voors en tegens.

Alle info is welkom!
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#2
Mijn ervaring is dat het prima te doen is, de kosten zijn te overzien, zo'n 300 - 400 per maand (all-in) denk ik, afhankelijk van de locatie en grootte van het appartement (en uiteraard seizoen). En is idd heerlijke ervaring. Zelf ben ik ook paar keer door Griekenland gereisd en steeds voor een paar weken ergens gebleven, ook super leuk als je met de auto gaat. Beide eilanden zijn niet zo groot, dus qua 'gezien hebben' ben je snel klaar, maar zeker als je wandelliefhebber bent is het natuurlijk wat anders, dan is er veel te genieten.
Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Quote
#3
Hallo Corry,

Dank voor je reactie. Ik heb je reisverhalen altijd gevolgd, leuk!
Zou je wat meer kunnen vertellen waar ik rekening mee moet houden en mogelijk wat tips? Eventueel via een PB.
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Langere termijn rentals Marcel@1 3 1.352 09 June 2021, 06:54
Laatste bericht: chris
  Langere termijn huis huren Griekenland mmsixdijkstra 28 3.603 25 August 2020, 21:09
Laatste bericht: vlagreco
  Op zoek naar een huis(je) op Kreta voor 3- tot 6 maanden voor ouder echtpaar Denise 2 2.072 17 September 2018, 17:53
Laatste bericht: iakovos
  Huis(-je) huren lange termijn zuidoost Kreta! Hannuz 1 3.206 22 April 2018, 15:21
Laatste bericht: Arthur
  apartement voor 2/3 maanden huren in zomer 2017 Mayo 3 2.910 05 October 2016, 07:53
Laatste bericht: TreinopStad
  Bij de SECOND HOME BEURS 4-5-6 maart in Utrecht staat ons huis Kreta huis te koop Gibsea 1 3.546 28 February 2016, 10:00
Laatste bericht: Computer Boy
Wink Ik wil op lange termijn n huis(je) huren op Kreta Lousaki001 7 6.752 22 September 2015, 12:14
Laatste bericht: Arthur
  Huis huren in (of nabij) Hérakilon, iemand tips? KellyKoolen 12 9.273 08 November 2014, 10:11
Laatste bericht: Sophia
Smile gezocht: huurhuis in/bij agia galini voor langere termijn blue heaven 7 6.525 14 July 2014, 17:57
Laatste bericht: Sophia

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)