Grieks Restaurant TE KOOP
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
En deze is niet de enige, blijkbaar staat "De Griek" in Kamperland ook te koop.
Quote
#3
€ 110.000,00, voor pand en inventaris/inrichting??

Nu net naar € 100.000 gegaan volgens prikbord Zeelandnet en komt van € 154.000? (Op marktplaats). Vind het een vreemd verhaal.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#4
Het restaurant heeft een niet al te gunstige ligging, namelijk in een zijstraat, weliswaar vlak bij de oude haven maar zo dat je er toch makkelijk aan voorbij loopt.
Het restaurant heeft zolang als het er zit ook voor geen meter gelopen. 
Dit is hoofdzakelijk te danken aan de locatie ten opzichte van de vele andere eetgelegenheden in de onmiddellijke omgeving.
Quote
#5
De Griek in Kamperland is gesloten
Saloniki in Middelburg is verkocht en heet nu  De Zeeuwse Streken
 ook Rhodos in goes staat te koop , het gaat niet echt goed met de
Griekse restaurants in Zeeland ,hier in Zeeuws Vlaanderen zijn al jaren
dezelfde restaurants ,maar die moeten het vooral hebben van onze
zuiderburen
Quote
#6
Niet verder vertellen, beste Griek in Zeeland is en blijft Kostas in Middelburg. Vinden wij kenners dan hè  Wink
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#7
De restaurants die nu gesloten zijn verwonderd me eigenlijk niet veel.
Heb er ook eens gegeten, maar was toch niet zo goed meevallen, zeker als Griekenlandkenner.

Daarentegen vind ik dat er hier in de buurt van Maastricht en Eindhoven wel veel goede Grieken zitten.
Quote
#8
Een restaurant kan natuurlijk een slechte locatie hebben, maar als de kok goed is, zit je vol, zo simpel is het. Zegt dus alles over de keuken.

(24 April 2019, 07:13)soundsystem schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De restaurants die nu gesloten zijn verwonderd me eigenlijk niet veel.
Heb er ook eens gegeten, maar was toch niet zo goed meevallen, zeker als Griekenlandkenner.

Daarentegen vind ik dat er hier in de buurt van Maastricht en Eindhoven wel veel goede Grieken zitten.

Voor mij de beste in Maastricht is Ellinikon.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#9
Eens met Johan, Kostas in Middelburg kookt nog authentiek en maakt alles zelf. Heerlijk! 
Ik vind Onassis in Middelburg ook wel oke, de grill- en ovengerechten zijn goed van smaak en ook de meeste voorgerechtjes vind ik lekker.
Corry's signatuur OnderwegnaarIthaka.nl 
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)