ANWB wandelreis
#1
Ik zag dat de ANWB 2 groepswandelreizen naar Griekenland aanbiedt. Het is voor ons onbekend terrein, maar we zijn er wel enthousiast over. Kunnen jullie ons helpen bij het maken van een keus. 
Er is een 8 daagse wandelreis “Evia”
Er is een 8 daagse wandelreis “Saronische golf”, Aegina, poros en Hydra.
We denken aan begin november. Is dat een geschikte periode?
Bedankt vast voor de eventuele reacties.
Quote
#2
(30 April 2019, 14:49)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zag dat de ANWB 2 groepswandelreizen naar Griekenland aanbiedt. Het is voor ons onbekend terrein, maar we zijn er wel enthousiast over. Kunnen jullie ons helpen bij het maken van een keus. 
Er is een 8 daagse wandelreis “Evia”
Er is een 8 daagse wandelreis “Saronische golf”, Aegina, poros en Hydra.
We denken aan begin november. Is dat een geschikte periode?
Bedankt vast voor de eventuele reacties.

om te wandelen is het sowieso een prima periode.
Evia is 1 groot eiland dus dan zal je qua vervoer met een bus/auto kunnen, voor de eilanden moet je met de boot dus ben je meer reistijd kwijt, het is maar net wat je wilt.
De eilanden zijn natuurlijk veel kleinschaliger en bv Hydra is zo goed als auto vrij dus wel " bijzonder".. lees je eens in over de eilanden en kijk of die interessanter zijn dan evia, evia is ook echt heel erg mooi.
Quote
#3
Dank je wel Jack. Zijn 2 verschillende reizen, maar alle twee spreekt aan. Misschien dat iemand er is geweest met een voorkeur.
Quote
#4
Vind je begin november niet veel te laat ivm onzekerheid over het weer? Voor hetzelfde geld heb je de hele week regen, dat lijkt me niet echt fijn wandelen.
Quote
#5
Dat is zo Vito. Oktober is ook onzeker. De reden is een beetje dat het de goedkoopste week is. We gaan in september ook 2 wk naar Parga. Je hebt gelijk, het is een gok. Heb gegoogeld, temperatuur gemiddeld 20*. Mijn voorkeur gaat lichtelijk uit naar Evia. Denk rustiger. Geen gehop. Mijn man is herstellende van een burn-out, moet dus overal wat rekenschap mee houden.
Quote
#6
Hallo,

Vorig jaar Mei was ik op Evia en daar was een groep wandelaars via de ANWB.
Zag er heel gezellig uit. Samen 's avonds eten.
En een kennis van me is via de ANWB naar de Saronische golf geweest om te wandelen. Was daar ook erg enthousiast over. Dus geen ervaring ,maar wel positieve berichten.
Ik kom graag op Evia. Het is een groot eiland, met mooie natuur.
En dicht bij het vliegveld van Athene.

Marja
Quote
#7
Dat klinkt goed Marja. Mooie wandelingen, veel bekijken en ook genoeg vrije tijd. We gaan nooit in groepsverband, maar het kan gezellig zijn.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)