grieksonline ebook dat is grieks voor mij
#1
Het eerste e-book Nieuwgrieks is een feit!


Een uniek online studieboek met de vertrouwde lay-out van een echt boek met hoofdstukken, maar geheel aangepast aan de wensen van deze tijd. Met geïntegreerde geluidsfragmenten en video's direct aanklikbaar binnen de tekst, alles binnen handbereik. Gebaseerd op de ongeëvenaarde opzet van het studieboek Dàt is Grieks voor mij! alleen nu nog uitgebreider!
Dàt is Grieks voor mij! uit liefde voor de taal.


Wil je het e-book kopen? Ga naar 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Het kost e. 27,50. Betalen doe je o.a. via iDeal en Bancontact

Bekijk het filmpje om een indruk te krijgen!


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik heb het e-book direct aangeschaft en ben fan!
Heb er al even doorheen gebladerd en de eerste lessen doorgenomen. Dat ging snel omdat ik al wel aardig het alfabet ken en dus langzaam wat Grieks kan lezen. Spannend en leuk om me op deze manier verder in deze mooie taal te verdiepen.
Fijne prijs ook!

Nettie
Quote
#3
Is dit ook interessant voor de al iets gevorderden? Ondertussen al bijna 2 jaar avondschool Grieks erop zitten.
Quote
#4
Het is natuurlijk afhankelijk van wat je in een bepaalde cursus allemaal al gedaan hebt, maar misschien nog wel belangrijker: wat je daarvan beheerst; het kan soms zijn dat in een cursus heel veel zaken gepasseerd zijn, maar niet altijd voldoende zijn begrepen omdat het te snel is gegaan of omdat de uitleg ervan in een andere taal is gedaan dan in het Nederlands.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Met Grieksonline hoef je je niet te vervelen! petra mens-omtzigt 0 1.168 30 April 2020, 08:46
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Feestelijke korting op het unieke online-book van www.grieksonline.nl petra mens-omtzigt 0 1.428 15 November 2019, 10:45
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Het e-book Dàt is Grieks voor mij! petra mens-omtzigt 0 1.398 02 November 2019, 17:48
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Upgrade-ebook Dat is Grieks voor mij! petra mens-omtzigt 0 911 20 June 2019, 11:46
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  filmpje e-book Dàt is Grieks voor mij! petra mens-omtzigt 2 1.580 09 April 2019, 22:03
Laatste bericht: jacq1970
  E-book Dat is Grieks voor mij! petra mens-omtzigt 0 1.218 02 April 2019, 08:44
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Dat is Grieks voor mij! GROOT NIEUWS! petra mens-omtzigt 6 3.896 23 September 2017, 13:39
Laatste bericht: WillemP
  Nieuwe module bij Grieksonline! petra mens-omtzigt 0 1.717 28 December 2016, 19:01
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Video-uitleg leermodules GrieksOnline petra mens-omtzigt 0 1.857 14 August 2016, 09:38
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  modules Grieksonline petra mens-omtzigt 0 2.064 08 May 2016, 07:38
Laatste bericht: petra mens-omtzigt

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)