Auto keuring
#1
Eind vorig jaar ben ik met de auto van mijn overleden vrouw nadat ik bijna een jaar bezig ben geweest om de auto op mijn naam te zetten naar de I.K.T.E.O geweest voor de tweejaarlijkse keuring.
Beetje bang omdat de auto 1,5 jaar niet of nauwelijks gebruikt was omdat hij niet op mijn naam stond en het ook niet mogelijk was heb te verzekeren.
Ik dacht niet geschoten altijd mis de auto was bijna 17 jaar oud en weer verkoopbaar.
Het is een Peugeot 206 1600 cc sportuitvoering en mijn vrouw hield van de auto en er staat 215000 km op de teller en tot mijn verbazing werd de auto 
goedgekeurd en kan ik er weer twee jaar mee rijden.
Deze week naar de garage gebracht voor onderhoud en toen ik de auto ging ophalen zei de eigenaar beste kees wij hebben service gedaan maar hier heeft u een lijstje met vitale onderdelen die dringend vervangen moeten worden.
Ik gaf aan dat hij enkele maanden eerder gekeurd was en was goed gekeurd.
De eigenaar van de garage gaf aan dat, dat niets voorstelde hij naam me mee naar buiten naar een pick up die buiten stond pakte uit de papieren het keuringsrapport en zei zie je de keuringsdatum ik gaf aan dat ik die zag, ziet u de schade aan de auto ik knikte u ziet die is groot en werd gewoon goed gekeurd.
Uw keuze of u de onderdelen laat vervangen aan uw auto, als u het niet doet niet klagen als u ergens stil komt te staan.
Ter nagedachtenis aan mijn vrouwtje die verliefd was op de auto en in de wetenschap dat ik voor de reparatiekosten geen andere auto kan kopen en ik tegenwoordig weinig km maak gaat hij in de reparatie.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)