Grieksegids nieuws
Even voorstellen: Maria alida
#1
Hoi Griekenlandliefhebbers

Leuk deze nieuwe Griekenland site, Ger........

Sinds 2000, mijn eerste reis naar Griekenland, ben ik echt Griekenland-gek geworden. Als het even kan, ga ik twee of drie keer per jaar naar verschillende bestemmingen in Griekenland. Mijn favoriete plekken in Griekenland zijn nu geworden: Kythira en de Mani (Peloponnissos).
Na twee keer Griekenland ben ik ook Grieks gaan studeren, want ik vond het maar niks dat ik niets kon lezen of praten met de mensen daar. En die inspanning is niet voor niets geweest. De Grieken vinden het gweldig als je wat Grieks praat. Maar het blijft een moeilijke taal, maar ik houd vol.

groeten van Maria ofwel in het Grieks: Χαιρετισμους απο την Μαρία.
Quote
#2
(21 October 2010, 21:48)maria alida schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuk deze nieuwe Griekenland site, Ger........

Welkom op het forum Maria en bedankt voor de complimenten. Ik kan me goed voorstellen dat Kythira één van je favorieten is, het is er ook schitterend. Wat ons betreft Zijn Kythira en Pilion absolute top.

Tja, dat Grieks leren is nog lang niet zo gemakkelijk. Gelukkig zijn er merdere mogelijkheden om de taal gedeeltelijk onder de knie te krijgen. En inderdaad levert het ook nog iets leuks op; de Grieken vindende het prachtig als je moeite doet de taal te spreken.

Véél lees- en schrijfplezier hier Maria :)

Ger
Quote
#3
Welkom Maria ik ken dat griekenland gevoel maar al te goed , alleen zou ik ook best wat meer grieks willen leren maar heb daar tot nu toe eigenlijk te weinig tijd voor ....
djdakman's signatuur
Quote
#4
welkom hieranimated flag
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)