Fodelianakis olijfolie                 
Actuele bustijden Kos
#1
Voor degenen die binnenkort naar Kos gaan is dit misschien interessant:

Locale busverbindingen:


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Bussen van en naar het vliegveld vind je hier:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Erg attent Ger. Jammergenoeg komt de laatste bus van Kos naar "mijn" dorp om 13.30 aan........Kan het nog altijd niet geloven, maar het is zo.
Je kunt dan nog terug met een bus die om 15.50 vanuit Zia vertrekt, en dat is t dan. Verder niks meer.
Hoop van harte dat er nog een avontrip komt, maar ik ben er bang voor.
Als we het hebben over "mijn" dorp, Zia dus, hebben we het dus over een bergdorpje met bijna 1 miljoen bezoekers per seizoen......
En wat te denken van personeel in al die winkels en restaurants? En de omliggende dorpjes? Mensen die kamers verhuren?
Quote
#3
(06 May 2019, 18:04)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Erg attent Ger. Jammergenoeg komt de laatste bus van Kos naar "mijn" dorp om 13.30 aan........Kan het nog altijd niet geloven, maar het is zo.
Je kunt dan nog terug met een bus die om 15.50 vanuit Zia vertrekt, en dat is t dan. Verder niks meer.
Hoop van harte dat er nog een avontrip komt, maar ik ben er bang voor.
Als we het hebben over "mijn" dorp, Zia dus, hebben we het dus over een bergdorpje met bijna 1 miljoen bezoekers per seizoen......
En wat te denken van personeel in al die winkels en restaurants? En de omliggende dorpjes? Mensen die kamers verhuren?

Dat viel mij al op Nanny dat je na 15.30 niet meer terug naar Kos-stad kunt. Terwijl er juist zoveel mensen naar Zia willen voor de mooie zonsondergang daar. Ik hoop ook voor iedereen dat er nog een avondverbinding komt.
Quote
#4
Ik land volgende week, 26 juli, om 21.25 uur op kos en heb dan een transfer nodig naar ons hotel in kos stad. Geen bussen meer op dat tijdstip zie ik.
5 personen met koffers, dus ik denk een mini taxi busje/van of zoiets.
Is dit laat op de avond nog goed te regelen op de luchthaven?

Tips?
Quote
#5
Hallo Famo, half 10 is voor de luchthaven, zeker hoogseizoen niet echt laat hoor, daar staan zeker taxis.
Zo n busje weet ik niet precies. Heb je een facebook account?
 Op "onze liefde voor het mooie Kos" en "groet en ontmoet Kos" krijg je heel veel info over dit soort dingen.
Misschien handig om even lid te worden?

Ook kun je even on line kijken bij Kos taxi transfer servicesLtd -Airport voor mini busjes etc
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)