Belasting boten in GR
#1
Uit 1 ander forum:
Voor schepen/scheepjes boven de 7 m komt een nieuwe belasting:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






en:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






7m tot 8m         190 €uro
boven de 12m 1.100 €uro
Quote
#2
Goedemiddag, heeft er iemand inzicht hoeveel belasting je per jaar moet betalen voor een plezierboot in Griekenland? Wordt dit bepaald aan
de hand van de lengte van de boot? Ik weet dat er een overzicht bestaat voor auto's en dat gaat naar aantal cc inhoud. Wie kan mij aan deze informatie helpen? Alvast bedankt Ann
Quote
#3
(03 May 2021, 15:38)AnnB schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goedemiddag, heeft er iemand inzicht hoeveel belasting je per jaar moet betalen voor een plezierboot in Griekenland? Wordt dit bepaald aan
de hand van de lengte van de boot? Ik weet dat er een overzicht bestaat voor auto's en dat gaat naar aantal cc inhoud. Wie kan mij aan deze informatie helpen? Alvast bedankt Ann
Hoe groot is jou boot?
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(03 May 2021, 15:38)AnnB schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goedemiddag, heeft er iemand inzicht hoeveel belasting je per jaar moet betalen voor een plezierboot in Griekenland? Wordt dit bepaald aan
de hand van de lengte van de boot? Ik weet dat er een overzicht bestaat voor auto's en dat gaat naar aantal cc inhoud. Wie kan mij aan deze informatie helpen? Alvast bedankt Ann

We hebben momenteel nog geen boot gekocht maar zijn zoekende naar een boot van rond de 5 a 6 meter en wil vooraf graag weten waar ik aan toe ben qua belasting
Quote
#5
Tot 6 meter is belastingvrij, maar denk eraan elke boot die je in Griekenland koopt moet bij de port police geregistreerd worden, ze hebben allemaal een naam en nr.
Je krijgt er dan ook de officiële documenten bij.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuwe belasting voor boten in GR JohannesGR 1 1.210 06 April 2018, 18:09
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)