Mooie aanbieding Ross Holidays
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Prachtige afwisselende reis. We hebben al een vakantie geboekt. Hou dit wel in mijn hoofd voor 2020.
Quote
#3
Kreeg hem gister ook binnen. Jammer dat je de auto maar drie dagen hebt. Ze hadden bv de keus moeten geven om de auto gedurende de hele periode te kunnen huren. Ga geen 12 dagen zonder vervoer zitten. En dan is een C1 voor twee personen met bagage wel heel erg klein. (Ja, ik weet dat je ook zelf een auto voor de andere dagen kan huren, maar dat verwacht ik van de organisatie zelf.) De uitstap naar het gebied rondom Meteora had een dag langer gemogen.
Zijn mijn bedenkingen bij deze reis. Verder niks dan lof voor deze organisatie, verleden jaar op de mooiste locatie ooit gezeten dankzij hen, maar aan deze reis mag nog wat gepuzzeld worden. Smile
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#4
Een grotere auto voor 2 weken ,en een dag langer in Kalambaka is goed zelf te regelen .
aangezien 799 euro volgens mij een heel mooie aanbieding is  ,wij hebben op 1 dag 3
kloosters bezocht,wat echt indrukwekkend mooi is maar toen  vonden wij het wel genoeg
geweest wat kloosters betreft ,was toch een eind rijden naar Parga ,toen nog over de oude
weg ,is ook al meer dan 20 jaar geleden
Quote
#5
Wij waren er ook 25 jaar geleden. Wat was Parga toen nog leuk, met lekker weinig toeristen! We zijn toen ook in Kalambaka geweest, hebben daar geslapen en op de terugweg in Ioannina.
Quote
#6
Nieuwe Bijzondere reis Stefanos ; 18 dagen Lefkas -Ithaki -Kefalonia 1199 uero pp
iedere dinsdag vanaf 26/4 tot 4/10 zie Ross holidays
Quote
#7
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goedas's signatuur Geniet van de dag Heart
Quote
#8
Op zich leuke reis, maar vind het wel pittig aan de prijs voor wat je krijgt. 
Vangelis in Sami is een mooie bestemming, daar in de vrijstaande bungalow verbleven. Ongeveer 20-25 minuten lopen naar Sami zelf, gezellige restaurantjes aan het water, maar geen "hoogvliegers", gewoon lekker eten.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#9
Een vriendin van mij die werkzaam is in het onderwijs dus afhankelijk van de schoolvakantie was direct
enthousiast ,ook om dat de prijs in het hoogseizoen hetzelfde is als in het voor en naseizoen ,wat ze
natuurlijk niet gewend is Rolleyes
Quote
#10
(07 September 2022, 11:32)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een vriendin van mij die werkzaam is in het onderwijs dus afhankelijk van de schoolvakantie was direct
enthousiast ,ook om dat de prijs in het hoogseizoen hetzelfde is als in het voor en naseizoen ,wat ze
natuurlijk niet gewend is Rolleyes

Dus betaal je in het naseizoen de korting voor het hoofdseizoen.  Big Grin
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#11
(07 September 2022, 12:21)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(07 September 2022, 11:32)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een vriendin van mij die werkzaam is in het onderwijs dus afhankelijk van de schoolvakantie was direct
enthousiast ,ook om dat de prijs in het hoogseizoen hetzelfde is als in het voor en naseizoen ,wat ze
natuurlijk niet gewend is Rolleyes

Dus betaal je in het naseizoen de korting voor het hoofdseizoen.  Big Grin

Ja dat doet zeer natuurlijk,toch zeker voor mensen die van het eiland komen wat bekent staat om de kreet;

ONS BIN ZUUNIG
Quote
#12
En ik begrijp niet waarom ze dan de boottocht niet inclusief maken. Als je zo’n combinatiereis aanbiedt, zorg dan dat alles is inbegrepen.
Quote
#13
(09 September 2022, 19:13)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En ik begrijp niet waarom ze dan de boottocht niet inclusief maken. Als je zo’n combinatiereis aanbiedt, zorg dan dat alles is inbegrepen.

Als reisaanbieder kun je de accommodatie en de kosten van de transfers ruim van tevoren incalculeren en dit geldt ook in mindere mate voor de vlucht. Voor de bootovertochten geldt dit niet. Zowel prijs als datum/tijdstip wordt pas later (soms pas in 2023) bekend. 
Zo was het in ieder geval een decennium geleden toen ikzelf nog in de reisbranche werkzaam was.
Quote
#14
(09 September 2022, 20:27)Pieter schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(09 September 2022, 19:13)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En ik begrijp niet waarom ze dan de boottocht niet inclusief maken. Als je zo’n combinatiereis aanbiedt, zorg dan dat alles is inbegrepen.

Als reisaanbieder kun je de accommodatie en de kosten van de transfers ruim van tevoren incalculeren en dit geldt ook in mindere mate voor de vlucht. Voor de bootovertochten geldt dit niet. Zowel prijs als datum/tijdstip wordt pas later (soms pas in 2023) bekend. 
Zo was het in ieder geval een decennium geleden toen ikzelf nog in de reisbranche werkzaam was.
Vijf jaar terug hadden wij zo,n reis geboekt West Kreta -Kythira ,maar toen is de ferry uitgevallen voor langere tijd
toen konden we de keuze maken ons geld terug ,maar deden ze ons een aanbieding de tweede week naar Plakias
in zuid Kreta voor de zelfde prijs ondanks dat dan een dag langer was ,dus dat hebben we toen maar gedaan
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuwe bestemmingen Ross Holidays metaxa 30 5.451 15 March 2024, 18:21
Laatste bericht: metaxa
  Ross naar Paxos metaxa 7 5.518 10 October 2015, 08:29
Laatste bericht: Dirk
  Mooie aanbiedingen Ross Holidays metaxa 3 4.086 03 April 2015, 12:30
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)