Ambassade neemt telefoon niet opMvg
#1
Hallo iedereen,

Maandenlang probeer ik te bellen naar de Griekse ambassade in Nederland  maar er word niet opgenomen. Het paspoort van mijn dochter is verlopen en ik wil deze vernieuwen.
Weet iemand of ik er direct naartoe kan rijden om dit te regelen?
Ik woon in Limburg dus het is niet bepaald om de hoek voor mij.

Wel heb ik een online aanvraag formulier ingevuld en opgestuurd maar ik krijg een maand later nog altijd geen reactie.

Daarom is mijn vraag: Kan ik erheen gaan met het oude paspoort en pasfoto’s om dit te kunnen regelen of moet mijn dochter ook mee ter verificatie? 

mvg,
Iris
Quote
#2
Ik zie op de facebook groep "grieken in nederland" vaak dit soort vragen voorbijkomen.
Quote
#3
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Klik op deze link,wordt je wijzer van.

tel:070-3621780 Dit is het tel.nummer
Quote
#4
(19 May 2019, 16:57)Iris52 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo iedereen,

Maandenlang probeer ik te bellen naar de Griekse ambassade in Nederland  maar er word niet opgenomen. Het paspoort van mijn dochter is verlopen en ik wil deze vernieuwen.
Weet iemand of ik er direct naartoe kan rijden om dit te regelen?
Ik woon in Limburg dus het is niet bepaald om de hoek voor mij.

Wel heb ik een online aanvraag formulier ingevuld en opgestuurd maar ik krijg een maand later nog altijd geen reactie.

Daarom is mijn vraag: Kan ik erheen gaan met het oude paspoort en pasfoto’s om dit te kunnen regelen of moet mijn dochter ook mee ter verificatie? 

mvg,
Iris
Beste Iris,

Ik zou zeker niet op de bonnefooi gaan en ook niet zonder je dochter, voor een paspoort moet je een afspraak maken.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Mogelijk heb je wat aan het consulaat in Dusseldorf  misschien is dat dichterbij dan Den Haag.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






[url=https://www.mfa.gr/missionsabroad/en/netherlands-en/other-services/passports.html][/url]Veel succes, 

Dick
Quote
#5
Waarom niet de Griekse Ambassade in Brussel proberen, de website is ook in het Nederlands.
 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Johannes
Quote
#6
(19 May 2019, 19:07)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Klik op deze link,wordt je wijzer van.

tel:070-3621780    Dit is het tel.nummer

Dit is het telefoonnummer van de ambassade en sta na 1u nog altijd in de wacht, zelfde liedje bij de ambassade in s’gravenhage..

Düsseldorf ligt Indd veel dichterbij ik ga zeker contact opnemen daar, bedankt voor de tip.
Quote
#7
wij hebben dat probleem ook gehad. wat ik toen begreep van een griek die degene kent die daar de afhandeling van papieren doet, is dat door alle bezuinigingen daar mensen wegbezuinigd zijn tijdens de Griekse crisis, en er door een forse toename van het aantal grieken in Nederland een constante verstopping is in dat kantoor. En men dus de telefoon niet opneemt. Als je er naar toe gaat wordt je ook niet geholpen heb ik begrepen. Ik weet niet waar je in Limburg woont, maar wellicht eens contact zoeken met grieken net over de grens, wellicht dat die inzicht hebben in de situatie in Brussel. Er zit onder andere in Genk een winkel en volgens mij ook een vereniging. succes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  telefoon af en aansluiten TreinopStad 7 4.544 12 April 2012, 17:41
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)