Intens Griekenland
#1
Z doc; Vrijdag 28 Juni  RTL Z op reis door Griekenland ,met de Britse journalist Simon Reeve
tweedelige serie ,aanvang 21.30 uur
Quote
#2
Heb de serie al eens gezien. Ook andere series met Simon Reeve. Ik vraag me telkens af of hij acteert of dat hij echt zo naïef is. Er zijn veel reisprogramma's over Griekenland die stukken beter zijn dan deze.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
(22 June 2019, 21:10)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heb de serie al eens gezien. Ook andere series met Simon Reeve. Ik vraag me telkens af of hij acteert of dat hij echt zo naïef is. Er zijn veel reisprogramma's over Griekenland die stukken beter zijn dan deze.
We gaan het even aanzien  of het de moeite waard is om te bekijken ,en het is ook nog eens de
kwartfinales van het damesvoetbal die avond,misschien wel met onze oranje leeuwinnen
Quote
#4
Is nu al op  RTL Zdoc.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
(23 June 2019, 15:14)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Is nu al op  RTL Zdoc.
Dit is wel een serie van Simon Reeve maar niet die  van a.s vrijdag,dat is een
tweedelige  serie alleen over Griekenland
Quote
#6
Ik heb even teruggekeken, maar ik had deze al eens eerder gezien.

Ik vind Simon Reeve een hele sympathieke vent en kijk graag naar zijn documentaires.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)