Aegean 20 jaar
#1
Promotie ivm 20 jarig bestaan van Aegean

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Cors
Quote
#2
Voor de elfde achtereenvolgende keer en de twaalfde keer in dertien jaar ontving aegean Air de titel
van beste luchtvaartmaatschappij van Europa en tweede op de wereld ranglijst tijdens de Skytrax 
world Airline van  2020 ,ook wat de tevreden heit  van de passagiers  over het personeel  staan
 ze in de toptien van alle vliegtuig maatschappijen
Quote
#3
(27 September 2022, 13:58)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor de elfde achtereenvolgende keer en de twaalfde keer in dertien jaar ontving aegean Air de titel
van beste luchtvaartmaatschappij van Europa en tweede op de wereld ranglijst tijdens de Skytrax 
world Airline van  2020 ,ook wat de tevreden heit  van de passagiers  over het personeel  staan
 ze in de toptien van alle vliegtuig maatschappijen

Foutje het moet zijn Regionale Airline ,en het is 2022 Confused
Quote
#4
Zou het kunnen dat je je vergist hebt, want - volgens wat ik zie - was de 20ste verjaardag van Aegean in 2019:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





"For our 20th anniversary we offer 20% extra award miles as a gift on all our flights!
To benefit from the offer, simply remember to fill in your Miles+Bonus member ID when you book your flight or during check-in!
Valid for flights from 05.06.2019 until 30.06.2019, regardless the booking date."
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#5
(27 September 2022, 19:02)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zou het kunnen dat je je vergist hebt, want - volgens wat ik zie - was de 20ste verjaardag van Aegean in 2019:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





"For our 20th anniversary we offer 20% extra award miles as a gift on all our flights!
To benefit from the offer, simply remember to fill in your Miles+Bonus member ID when you book your flight or during check-in!
Valid for flights from 05.06.2019 until 30.06.2019, regardless the booking date."
De 20e verjaardag van Aegean was inderdaad in 2019. Mijn bericht is ook uit mei 2019.

Cors
Quote
#6
Oei, dat had ik niet gemerkt. Wellicht omdat het bericht bovenaan stond, en omdat ik mij miskeken heb op de '2022' in de daarop volgende reactie van @metaxa.
Sorry, mijn fout.  dizzy
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#7
Vlagreco, je bent niet de enigste hoor, het was mij ook niet opgevallen en ik denk bij velen niet Wink
Ik vond het al scherp van je dat je opmerkte dat de 20ste verjaardag van Aegean in 2019 was ...
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)