vakantie annuleren
#1
Omdat wij helaas onze vakantie moesten annuleren ,en dat op 15 mei aan onze verzekering hebben
gemeld ,kregen we vandaag al de goedkeuring zonder moeilijk te doen ,en wordt het geld binnen 5 dagen
op onze rekening gestort ,dus bij deze een warme douche voor ZLM_UNIGARANT
Quote
#2
Mooi om te lezen. Dat hoor je wel eens anders. Zelf 1x in de problemen gekomen in het buitenland. (Zuid Afrika)
De Nederlandsche ambassade deed bar weinig. (zelf de telexkosten betalen) Moest mijn visum verlengen, dat ging niet zomaar, maar ik spreek Afrikaans, weet niet of dat hielp, maar het praat wel makkelijker. De reisverzekering probeerde ons af te poeieren met een fooi. Dankzij mijn schoonvader, zelf uit de verzekering wereld er redelijk uitgesprongen.
Quote
#3
Financiele gedeelte dan gelukkig goed afgehandeld Metaxa. Zelf een aantal jaren geleden ook aan de hand gehad en ook dat is perfect afgehandeld. Bewijst maar weer het nut van annuleringsverzekering.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#4
(07 June 2019, 09:27)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Financiele gedeelte dan gelukkig goed afgehandeld Metaxa. Zelf een aantal jaren geleden ook aan de hand gehad en ook dat is perfect afgehandeld. Bewijst maar weer het nut van annuleringsverzekering.

En gisteren ook nog eens een heel goed bericht gehad in het ziekenhuis,dus hopen we eind september
begin oktober nog een paar weekjes  in Griekenland te zijn
Quote
#5
Mooi zo! Gefeliciteerd!
Quote
#6
(07 June 2019, 10:40)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(07 June 2019, 09:27)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Financiele gedeelte dan gelukkig goed afgehandeld Metaxa. Zelf een aantal jaren geleden ook aan de hand gehad en ook dat is perfect afgehandeld. Bewijst maar weer het nut van annuleringsverzekering.

En gisteren ook nog eens een heel goed bericht gehad in het ziekenhuis,dus hopen we eind september
begin oktober nog een paar weekjes  in Griekenland te zijn

Mooi Metaxa! Dat zijn berichten die we willen horen! Smile up
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#7
(07 June 2019, 10:40)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(07 June 2019, 09:27)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Financiele gedeelte dan gelukkig goed afgehandeld Metaxa. Zelf een aantal jaren geleden ook aan de hand gehad en ook dat is perfect afgehandeld. Bewijst maar weer het nut van annuleringsverzekering.

En gisteren ook nog eens een heel goed bericht gehad in het ziekenhuis,dus hopen we eind september
begin oktober nog een paar weekjes  in Griekenland te zijn
Quote
#8
Fijn, Metaxa!

Wij hebben ook goede ervaringen met de reis- en annuleringsverzekering van de ANWB die bij Unigarant loopt. Niet moeilijk doen en snel uitkeren.
Quote
#9
Fijn om te lezen dat sommige verzekeringen de schade zo goed en snel afhandelen. Dat mag ook wel eens worden gezegd.
Ook al zou zoiets vanzelfsprekend moeten zijn; de praktijk leert dat er vaak onnodig moeilijk gedaan wordt.
Kijk maar eens naar 'Kassa', 'Radar', 'Max Vakantieman' of soortgelijke consumentenprogramma's.

Chapeau in dit geval voor Unigarant en de ANWB

  duimpie
Quote
#10
(07 June 2019, 07:57)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Omdat wij helaas onze vakantie moesten annuleren ,en dat op 15 mei aan onze verzekering hebben
gemeld ,kregen we vandaag al de goedkeuring zonder moeilijk te doen ,en wordt het geld binnen 5 dagen
op onze rekening gestort ,dus bij deze een warme douche voor ZLM_UNIGARANT

Vakantie annuleren is nooit leuk, als je ziek bent al helemaal niet, daar weet ik alles van, beterschap en maak er wat moois van in het najaar.
Je weet toch wat wij in Limburg zeggen, kump good mit euch. duimpie
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#11
duimpie Mooi nieuws Metaxa.
Quote
#12
Doorlopende Reis en Anulering verzekering van de ANWB-Unigarant als beste getest door de consumentenbond ,
Je betaald misschien iets meer dan bij hun concurenten,maar de service is er dan ook naar ,zoals wij hebben ondervonden
per jaar betalen wij 54 euro pp , maar het kan je wel een hoop ellende besparen ,wat ons betreft is deze uitverkiezing
volkomen terecht
Quote
#13
(21 July 2019, 13:59)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Doorlopende Reis en Anulering verzekering van de ANWB-Unigarant als beste getest door de consumentenbond ,
Je betaald misschien iets meer dan bij hun concurenten,maar de service is er dan ook naar ,zoals wij hebben ondervonden
per jaar betalen wij 54 euro pp , maar het kan je wel een hoop ellende besparen ,wat ons betreft is deze uitverkiezing
volkomen terecht
Ik vind als je voor duizenden euro's een pakket reis of vliegtickets koopt en je sluit geen reis en annuleringsverzekering voor een paar tientjes af en er gebeurt wat moet je niet gaan zitten zeuren.
Gelukkig hebben jullie als verstandige mensen dat wel gedaan.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#14
Ik weet het niet precies ,maar ik schat dat we deze verzekering toch al meer dan twintig jaar hebben
en ja de ouderdom komt ook voor ons met gebreken ,we willen niet oud worden ,maar jong blijven
helaas dat gaat niet altijd op ,maar ik denk toch wel dat er nog een een paar weekjes  Naxos in
zitten eind September  begin Oktober ,het ziet er allemaal goed uit ,volgens de mensen die er verstand
van hebben
Quote
#15
(21 July 2019, 17:39)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik weet het niet precies ,maar ik schat dat we deze verzekering toch al meer dan twintig jaar hebben
en ja de ouderdom komt ook voor ons met gebreken ,we willen niet oud worden ,maar jong blijven
helaas dat gaat niet altijd op ,maar ik denk toch wel dat er nog een een paar weekjes  Naxos in
zitten eind September  begin Oktober ,het ziet er allemaal goed uit ,volgens de mensen die er verstand
van hebben
Wat fijn voor jullie! Alvast een fijne tijd op Naxos gewenst!
Quote
#16
Metaxa, wat is het  verschil / voordeel tussen die ANWB annulerings verzekering  Of van die van  ,,Europeesche,, annuleringsverzekering ? Die  je bij Sunweb kan afsluiten? volgens mij is het 1 pot nat wat daarin betreft...
Quote
#17
Ik heb geen idee Wilma ,wij hebben deze verzekering 22 of 23 jaar geleden afgesloten ,en gelukkig nooit
gebruik van hoeven te maken ,tot dit jaar door een vervelende ziekte onze  vakantie niet door kon gaan
 over de afhandeling van Unigarant Anwb  waren wij zeer tevreden
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)