Nep nonnen
#1
Nep nonnen verkopen op festivals van Kreta Dekbedden ,valse iconen , kerkelijke boeken enz ,ze werden in
groepen van 3 of 4 uitgezet  door steeds dezelfde man


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Hahaha serieus, gaan ze dat nu ook al doen.. naast de fake straatkinderen ook fake nonnen, het moet niet gekker worden.
Quote
#3
Je moet maar op t idee komen, en het lef dan ook nog hebben om t idee uit te voeren.
Quote
#4
(18 June 2019, 09:03)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Je moet maar op t idee komen, en het lef dan ook nog hebben om t idee uit te voeren.

dit soort mensen hebben gewoon geen normbesef en hebben voor alles het lef  Angry
Quote
#5
Nou nou,het artikel,gaat voornamelijk over grootschalige ontduiking van belastingen door ondernemers. Daarnaast wordt er melding gemaakt van de aanhouding van een groepje dames die ,als non verkleed ,allerlei prullaria verkoopt. Nou die verkoop gebeurt al sinds mensenheugenis bij allerlei festiviteiten,alleen hadden ze nu een habijt aangetrokken.
Quote
#6
Ik heb geen problemen met de verkoop van prullaria en iconen etc bij festiviteiten.
Als echter iemand als non verkleed gaat verkopen, vind ik dat iets heel anders.
Voor mij is dit als verkopen voor een "goed doel" de kerk....
Ik ben zelf niet erg gevoelig voor dit soort dingen, maar ik weet dat er veel mensen
die armbandjes of iconen zullen kopen met t idee dat ze een een of ander klooster steunen.

Wij krijgen hier in t dorp nu al een weer een paar weken achter elkaar "oudere jongeren"
(Ze noemen zich "jongeren" maar zijn 30-35 jaar) die in een therapie programma zouden zitten om
van de drugs af te komen.Ze verkopen van die meestal niet schrijvende pennen en stiften.
Ik hoef al die troep niet en geef n euro om van ze af te zijn.
Was elke keer net te druk om echt gesprek aan te knopen, welke organisatie etc.
Eigenlijk heb ik t idee dat t gewoon verkooptrucje is. Iemand die hier meer over weet?
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)