Soccer voetbal 5x5 6x6 7x7
#1
Beste lezers, anders dan bij alle andere postingen die ik op het prikbord plaatst, is dit in alle opzichten anders.

Veelal gaan mijn postingen over alles en nog wat. Maar bij deze plaats ik een oproep naar alle ouders die geïnteresseerd zijn in een voetbalsport/ week met name Mini Soccer Court 5x5… 6x6… 7x7.

De bedoeling is om dit te toetsen of daar belangstelling voor is, dit te organiseren in Griekenland. Het gaat vooral om de kinderen die in de leeftijd van 6 tot 13 jaar zijn , voetbalsters zijn daar ook in bedoeld.

Om dit uit te kunnen werken is het van groot belang te weten of daar genoeg belangstelling voor bestaat. In samen werking met een Griekse professor of Sport Science –Soccer Coach UEFA. B, en ondergetekende willen wij deze plannen verder uitwerken.

Om een klein beetje wat info: mee te geven gaat het hier om een georganiseerde reis, die met een bus, van uit Holland plaats gaat vinden. Een bus met de chauffeur is belangrijk, om daarmee de afstanden te overbruggen naar verschillende plaatsen, later genoemd.
Via een nog een nader bepaalde oversteekplaats, Italia, het zij Venetia, of Ancona wordt dan de oversteek gemaakt naar Igoumenitsa, dat is de haven plaats in Griekenland. Niet ver van deze havenplaats liggen de bedoelde accommodaties.

Het Soccer evenement krijgt de naam EPIRUS Soccer toernooi. Epirus, omdat deze regio zo heet. De plaatsen, Parga.. Anthousa.. Kanalaki..Ioannina.. Mesopotamos, zijn de plaatsen die in deze regio het Soccer voetbal al bekend is en gespeeld wordt. Uiteraard worden deze plaatsen aangedaan, en wordt daar ook gespeeld.

De reis opzich, zou je kunnen zien als een kleine voorjaarsvakantie, waarin diverse in te combineren is, maar waar dit toernooi centraal ligt.

De stranden, die overigens in overvloed aanwezig zijn kunnen ook worden bezocht. Vanzelfsprekend zijn deze bekend bij ondergetekenden. Buiten het voetbal, is dat een idiale voorjaars vakantie. Niet alleen de stranden, maar ook andere info: is van toepassing, zoals o.a waar je voor aantrekkelijke prijs kan eten.

Een organisatie, bij mij bekend is, kan voor de accommodatie zorgen en staat daar gerant voor, zodat ieder (b.v) zijn eigen mogelijkheid heeft, waar hij of zij, een onderdak kunnen uitzoeken.

Er wordt gedacht aan een bus van 45 personen, dat is niet geheel exact, maar ongeveer, waarbij de ouders zijn inbegrepen. De koste moeten nog worden uitgewerkt, en zullen zo spoedig, nadat er genoeg deelnamen voor is, bekend worden gemaakt.

Uiteraard kunnen er nu al vragen zijn die men beantwoord wil zien, dat kan via een mail contact naar ondergetekenden.
papajani@lacht.nl of cor63-@otenet.gr
Quote
#2
Leuk initiatief Cor, ik hoop dat het gaat lukken.
Hou je ons op de hoogte up ?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het is weer hommeles in de voetbal competitie Patrick 55 25.458 11 December 2023, 18:11
Laatste bericht: cors
  Voetbal metaxa 11 2.794 20 October 2023, 19:32
Laatste bericht: Epirus
  EK 2023 voor onder 19 (voetbal) op Malta PAOK4ever 3 1.415 07 July 2023, 22:55
Laatste bericht: PAOK4ever
  voetbal Paok -Psv metaxa 5 2.305 18 March 2022, 10:10
Laatste bericht: Kosta
  Voetbal: NL - GR op 28 mei 2020 in Enschede Ger 1 2.984 17 February 2020, 18:03
Laatste bericht: Ernst
  Grieks voetbal terug op EK en WK? Ger 4 3.911 25 June 2018, 13:15
Laatste bericht: Patrick
  Voetbal in Griekenland Patrick 11 10.023 01 December 2015, 00:24
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Voetbal EK 2016: Ondanks zege toch groepslaatste Ger 3 4.604 11 October 2015, 23:18
Laatste bericht: jjohn
  Griekenland op voetbal-WK Nederland Ger 3 5.423 27 May 2015, 22:49
Laatste bericht: ElsR
  Griekenland naar WK Voetbal? ElsR 10 8.513 23 October 2013, 23:02
Laatste bericht: messara

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)