Foto van de week
#1
Wil nog graag na lange tijd afwezig te zijn geweest toch weer een foto vd week plaatsen
Foto is gemaakt in Pigadia bij het kerkje boven de begraafplaats op Karpathos
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Mooie foto hoor Els, maar als je mee wilt doen aan de 'Foto van de week'-competitie lees dit even:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3


Oeps....de foto van de week is dit keer van.mij.
Toch wel een eer vind ik.
De foto is gemaakt op Karpathos en wel in Pigadia...boven bij de kerk  met het zicht op het kleine kerkje met de begraafplaats...een leuke klim...maar heel zekers de moeite waard. Want eenmaal boven heb je een prachtig uitzicht over de haven en het stadje Pigadia.
Dankjewel voor het plaatsen als foto van de week.
Groeten Els Cuijpers
Quote
#4
Mooi plekje Els.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
(07 July 2019, 18:47)Els Cuijpers schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Oeps....de foto van de week is dit keer van.mij.
Toch wel een eer vind ik.
De foto is gemaakt op Karpathos en wel in Pigadia...boven bij de kerk  met het zicht op het kleine kerkje met de begraafplaats...een leuke klim...maar heel zekers de moeite waard. Want eenmaal boven heb je een prachtig uitzicht over de haven en het stadje Pigadia.
Dankjewel voor het plaatsen als foto van de week.
Groeten Els Cuijpers
Mooie foto Els
Quote
#6
Heel bekend! Ooit vlakbij gebivakkeerd, in Sound of the Sea.
Quote
#7
mooie foto els ,op deze manier gaat het snel om foto van de week te worden
Quote
#8


Hallo Ger.

Bedankt voor het plaatsen van mijn foto als foto van de week. Leuk dit zo op Oriste te zien.

Groet Marja / Moraitika.
Quote
#9
Leuke foto! Dat trappetje kan ik mij nog goed herinneren. Het was heel warm, maar toch naar boven willen.
Quote
#10
Ik ben niet naar boven gegaan. Maar inderdaad zou wel een uitdaging zijn.
Quote
#11


Wat een leuke verrassing, mn gemaakte kiekje hierboven, dank Ger!
Een leuke herinnering aan mooi Chania zomer 2018.
Dit jaar geen Griekenland voor ons, net paar weekjes terug uit Kroatië.
Quote
#12
Mooie foto
Quote
#13
Deze foto is niet in Chania gemaakt,maar in Rethymnon
Quote
#14
@Grek, je hebt helemaal gelijk!!!
Onze vakantie foto's terug gekeken en er staat idd Rethymnon bij, suf van me.
Quote
#15


Ger bedank voor het plaatsen van mijn foto als foto van de week,wist niet meer dat ik deze ingestuurd had
Quote
#16
(21 July 2019, 21:09)lucy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Grek, je hebt helemaal gelijk!!!
Onze vakantie foto's terug gekeken en er staat idd Rethymnon bij, suf van me.

@Lucy: Ik heb de tekst op de foto inmiddels aangepast.


(26 July 2019, 17:11)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger bedank voor het plaatsen van mijn foto als foto van de week,wist niet meer dat ik deze ingestuurd had

@Grek: Was alweer een tijdje geleden dat je deze hebt ingezonden inderdaad.......
Quote
#17
Dank Ger!
Lekker en mooi fruitig Grek!
Quote
#18
Ja leuke foto! Neem aan op de markt genomen?
2 oktober naar Rethymno. Heerlijke stad met veel jonge mensen. We zijn er 2 keer geweest.
Eind augustus eerst naar Thassos, dan mag ik weer vliegen. (zware operatie gehad Aortaboog vervangen en een nieuwe hartklep.)
Nu wij weer verder mogen kijken willen wij volgend jaar naar Lesbos.

So far so good.
Wim
Quote
#19
ja kom vaak op de markt in chania daar ook de foto gemaakt
om dat we vaker langer verblijven doen wij daar ook vaak de boodschappen
Quote
#20
Ha heerlijk, de markt in Chania. Mooie foto. In september mogen we weer Smile
Quote
#21
Sfeerplaatje pril voorjaar Kreta 2019: 

Schapen doen zich (onder toeziend oog van de hoeder), tegoed aan het vers gesnoeide malse snoeiafval van de olijfbomen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#22
Ik dacht even dat die man levensmoe was  handjesogen
Quote
#23
(02 August 2019, 19:59)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik dacht even dat die man levensmoe was  handjesogen

Big Grin Big Grin Big Grin
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#24
Vanuit de verte zag het ook uit alsof hij aan die tak hing  Angry  voetjes net van de grond, voor de zekerheid toch maar even ingezoomd.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#25
In dat geval had mijn begeleidende tekst er toch wel anders uitgezien @Arthur, bijvoorbeeld: 

“De dramatische gevolgen van de crisis zijn óók op Kreta soms nog pijnlijk zichtbaar.....”


Confused
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#26


Pippelientje, wat een prachtige foto van de week genomen in Skala Marion! Wij zijn er vaak geweest tijdens een "rondje eiland".
Bijtijds weg en ontbijten op dat terras. Wat een heerlijk eiland!
Quote
#27
Pippelientje, dit is een hele mooie foto, goed belicht, rechte horizon en mooie compositie! Tot nu toe dit jaar wat mij betreft de mooiste en best uitgevoerd!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#28
@ Johan. Helemaal mee eens. (had hem graag zelf zo gemaakt)
Quote
#29
Heel mooie kleuren!
Viviane
Quote
#30
Dank jullie wel voor de complimenten. Op dit plaatje is al het goede van Griekenland belicht volgens mij. Zon, zee, strand een plek om lekker te eten, de mooie bloemen en prachtige huizen. Daarom hou ik zo van Griekenland! Ik mis hier alleen nog een kat, al was die er wel Wink

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#31


Wat een intriest verhaal bij jouw foto van de week, Albert.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#32
Een vakantie welke zo mooi begon kwam hier abrupt ten einde op zondag 22 juni zaten we aan het strand van Aegiali op Amorgos na een uur ga ik afrekenen en kom terug vind mijn vrouw dood na reanimeren gaf men het na een uur op en werd ze naar Chora gebracht en dan is Nederland erg ver weg ondanks dat de Nederlandse ambassade en de Griekse hoteleigenaar mij erg veel hebben geholpen. De andere dag zijn we met The blue ferries naar Athene een tocht van 9 uren gevaren mijn vrouw met een lijkwagen in het ruim en ik bovenin. Vandaar deze foto vanaf de boot met het laaiste uitzicht op Aegiali
Quote
#33
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Heel, heel veel sterkte, wat vreselijk.
Quote
#34
Dit is verschrikkelijk! Sterkte Albert!
Quote
#35
Ik heb vermeld 22 juni dit moet zijn zondag 30 juni. Wij arriveerden op 22 juni op Amorgos in Katapola en gingen 29 juni naar Aegialie en zondag 30 juni gebeurden het verschrikkelijke.
Quote
#36
Oef, hier word ik stil van, zie je zo'n prachtige foto en dan lees je het verhaal erachter. Heel veel sterkte gewenst voor jou en je naasten Albert.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#37
Jee wat afschuwelijk voor je dit zo mee te maken, gecondoleerd en erg veel sterkte gewenst!
Quote
#38
hier moet ik even van op adem komen,gecondoleerd en erg veel sterkte Albert ,en naaste familie
Quote
#39
Ook van ons veel sterkte gewenst Albert en verdere familie
Quote
#40
Wat een vreselijk verhaal. Veel sterkte Albert van ons
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.854 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger
Lightbulb Foto van de week (+info) Ger 587 484.518 28 June 2022, 09:48
Laatste bericht: Arnold
  Rubriek 'Foto van de week' stopt eind van de maand Ger 24 5.349 15 June 2022, 21:22
Laatste bericht: Harma
  Rubriek foto van de week nog gewenst? Ger 31 5.809 25 October 2021, 10:07
Laatste bericht: Ger
  'Aparte' foto van de week Esther Corfu 5 2.751 31 January 2021, 09:57
Laatste bericht: Nanny
  Foto van de week: voorraad begint te slinken. Ger 4 3.359 09 November 2020, 22:31
Laatste bericht: Ger
  Dit jaar nog geen 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 0 3.596 25 July 2019, 14:28
Laatste bericht: Ger
  Bodem van voorraad 'Foto van de week' komt weer in zicht Ger 7 5.815 11 June 2019, 13:00
Laatste bericht: frank65
  Foto v.d. week Samos janos54 4 4.996 15 February 2019, 11:42
Laatste bericht: jacq1970
  De rubriek 'Foto van de week' Ger 16 8.243 12 February 2019, 10:05
Laatste bericht: grek

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)