Spectacel op de Paros jet
#1
Spectacel op de Paros jet
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Zie ook deze:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Het kunnen dan wel goede zeelui zijn maar het blijft onverantwoordelijk, een klein foutje of een elektrische of mechanische storing kan het schip onbestuurbaar maken met alle gevolgen van dien.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
ik heb altijd geleerd dat de de kop in de golven moet houden en niet er dwars op gaan liggen, niet echt goed vakmanschap van de schipper.
Quote
#5
Mij is altijd verteld dat de beste stuurlui aan de wal staan.
Quote
#6
(03 July 2019, 00:30)Ernst schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mij is altijd verteld dat de beste stuurlui aan de wal staan.
Alleen als ze niet varen Ernst, vanmiddag ga ik weer de zee op. Big Grin 

(02 July 2019, 19:18)johan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik heb altijd geleerd dat de de kop in de golven moet houden en niet er dwars op gaan liggen, niet echt goed vakmanschap van de schipper.
En dan heb je nog de stroming en de wind die vaak anders staan, dat samen met de golven en de diepte van het water geeft een ongemakkelijke zeegang, ik heb het vaak genoeg meegemaakt.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)