Grieksegids nieuws     
Nieuwe hosting-provider
#1
Wegens zeer negatieve ervaringen met m'n huidige hosting provider heb ik besloten naar een andere provider te switchen. De website en dit forum zullen één dezer dagen overgaan naar de nieuwe provider.

Als het goed is merkt niemand daar iets van. Maar wantrouwend als ik ben (eerst zien dan geloven) wil ik toch even waarschuwen dat dit forum mogelijkerwijs even off-line zou kunnen zijn.

Dus krijgt er iemand "0" op het request bij het opvragen van dit forum:

We'll be back soon........

Ger
Quote
#2
Ik heb op mijn
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




een hele goeie host , hij sponsert me z\elfs Big Grin
djdakman's signatuur
Quote
#3
(09 June 2009, 21:11)djdakman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb op mijn
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




een hele goeie host , hij sponsert me z\elfs Big Grin

Gezien die smily zit daar vast een leuk verhaal achter, vertel eens?

Ger
Quote
#4
Zit niet echt een verhaal achter Ger , misschien leuk om te weten dat Rob (freesat) de software heeft geinstalleerd en die mooie layout heeft verzorgd , maar mijn host sponsort me echt ik betaal vrijwel niets en dat is best wel lekker , de host staat op de banner
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






DJ
djdakman's signatuur
Quote
#5
(10 June 2009, 20:14)djdakman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zit niet echt een verhaal achter Ger , misschien leuk om te weten dat Rob (freesat) de software heeft geinstalleerd en die mooie layout heeft verzorgd , maar mijn host sponsort me echt ik betaal vrijwel niets en dat is best wel lekker , de host staat op de banner
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






DJ

Je boft hoor DJ, een goede hoster is namelijk superbelangrijk. Niets is zo irritant dan dat je storingen hebt en je niemand kunt bereiken.
Ik ga nu naar een provider die supergoed scoort door gebruikers in de ISP-gids.

Ik hoop nog deze week "over" te gaan.........

Ger
Quote
#6
Inmiddels is de verhuizing voltooid en zijn er gelukkig geen complicaties opgetreden Static

Als het goed is zijn er ook géén berichtjes verloren gegaan.

Ger
Quote
#7
Misschien is het gewoon toeval maar soms lijkt het alsof het forum een paar dagen in de pauzestand staat? Wink
Quote
#8
(20 February 2024, 20:50)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Misschien is het gewoon toeval maar soms lijkt het alsof het forum een paar dagen in de pauzestand staat? Wink

Nou, ik denk eerder dat er op die dagen gewoonweg niets gepost werd John. Als ik in de beheerdersmodule kijk is het de laatste tijd best wel druk op Oriste qua bezoekersaantallen.
Een andere verklaring zou kunnen zijn dat je pc niet de meest actuele versie toont maar een versie uit het cache-geheugen. Dat zie je voornamelijk bij Android smartfones. Wat dan bijzonder opvalt is dat de 'Foto van de maand' niet is aangepast naar de meest actuele versie. Even een paar keer refreshen (of je cache eens flink opschonen) maakt dan vaak een wereld van verschil Smile

Als ik in de 'uptime monitor' kijk zie ik dat er de laatste maanden vrijwel geen uitvallen zijn geweest. De laatste was op afgelopen 21 december midden in de nacht en duurde nét geen 2 minuten. Netjes toch?
Quote
#9
(22 February 2024, 12:52)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(20 February 2024, 20:50)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Misschien is het gewoon toeval maar soms lijkt het alsof het forum een paar dagen in de pauzestand staat? Wink

Nou, ik denk eerder dat er op die dagen gewoonweg niets gepost werd John. Als ik in de beheerdersmodule kijk is het de laatste tijd best wel druk op Oriste qua bezoekersaantallen.
Een andere verklaring zou kunnen zijn dat je pc niet de meest actuele versie toont maar een versie uit het cache-geheugen. Dat zie je voornamelijk bij Android smartfones. Wat dan bijzonder opvalt is dat de 'Foto van de maand' niet is aangepast naar de meest actuele versie. Even een paar keer refreshen (of je cache eens flink opschonen) maakt dan vaak een wereld van verschil  Smile

Als ik in de 'uptime monitor' kijk zie ik dat er de laatste maanden vrijwel geen uitvallen zijn geweest. De laatste was op afgelopen 21 december midden in de nacht en duurde nét geen 2 minuten. Netjes toch?
Ik schreef ook dat het toeval zou zijn.  Big Grin up
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)