autohuur op Corfu
Wij zijn van plan / nee fout, wij gaan ;) volgend jaar naar Corfu, naar Agios Gordis, volgens Ger een goede keuze... :)

we willen daar ook een auto gaan huren voor een paar dagen om het eiland te verkennen, kunnen we beter vanuit Nederland een auto huren via het reisburo of misschien via internet of kunnen we het beste daar ter plaatse een auto huren ??? Huh

kan iemand me aan tips helpen want ik hoor zoveel horrorverhalen over autohuur dat ik soms denk dat ik beter een georganiseerde eilandtour kan boeken....

groeten Petra
De eerste paar jaren dat wij naar Griekenland gingen huurden wij ook door al die wild-west verhalen via de Nederlands touroperator. En dat ging eigenlijk altijd erg goed.

Na een paar jaar zijn we dat zelf ter plaatse gaan regelen en dat ging eigenlijk ook altijd naar volle tevredenheid. Let niet alleen op de prijs maar ook op de kwaliteit van de wagen. En vergeet ook de verzekering niet te checken. Weet dat de onderkant en vaak ook het glas, de banden en de spiegels nooit standaard verzekerd zijn. Je kunt dat tegen een kleine vergoeding alsnog laten meeverzekeren.

Wij hadden goede ervaringen met
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

onderaan de berg bij het inrijden van het dorpje (bij de bushalte). Een erg leuke man met goede service. De auto was in een uitstekende staat en de verzekering idem dito.
Wat ons betreft een aanrader.

Succes met de keuze en een fijne tijd in Agios Gordis (en de rest van Corfu natuurlijk).

Ger
Dank je wel Ger,
website ziet er goed uit en het is ook wel erg prettig om zo vlakbij te huren

Petra

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Jouw forum-permissies