Nieuwe video Robert Polasek Skiathos
#1
[video=youtube]http://[/video]
Quote
#2
Ik vind hem minder dan zijn vorige video's. Buiten een stukje over Skiathos stad is de rest enkel een opsomming van stranden.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Wij zijn eigenlijk ook niet zo onder de indruk van Skiathos . De video,s van Skopelus en Alonnisos
vonden wij daar in tegen wel zeer mooi ,die eilanden samen met Skyros moeten we maar eens
gaan bezoeken,Skyros hebben wij altijd nog goede herinneringen aan
Quote
#4
(23 February 2020, 13:44)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij zijn eigenlijk ook niet zo onder de indruk van Skiathos . De video,s van Skopelus en Alonnisos
vonden wij daar in tegen wel zeer mooi ,die eilanden samen met Skyros moeten we maar eens
gaan bezoeken,Skyros hebben wij altijd nog goede herinneringen aan

Skiathos, Skopelos en Alonissos ga ik in mei heen. Het wordt de eerste maal.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Patrick,
Op Skiathos alleen het vliegveld gezien, dus de verhalen heb ik van horen zeggen. Skopelos is niet groot maar erg mooi. Wij waren er 3 weken en dat was toch wel erg lang. Dagje Alonissos gedaan, mooi maar heel klein.
Skopelos-stad echt leuk. Veel met de scooter gedaan. Na 3 dagen auto ben je wel uitgereden.
Veel plezier,
Wim
Quote
#6
(23 February 2020, 16:46)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick,
Op Skiathos alleen het vliegveld gezien, dus de verhalen heb ik van horen zeggen. Skopelos is niet groot maar erg mooi. Wij waren er 3 weken en dat was toch wel erg lang. Dagje Alonissos gedaan, mooi maar heel klein.
Skopelos-stad echt leuk. Veel met de scooter gedaan. Na 3 dagen auto ben je wel uitgereden.
Veel plezier,
Wim

Ga 1 week op elk eiland en zal daar waarschijnlijk telkens een paar dagen een quad huren.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
persoonlijk vond ik skiathos minder, buiten skiathos stad (vrij druk in augustus) zijn er eigenlijk alleen maar strandjes op het eiland, geen andere typishe dorpjes, voor wie graag op strand ligt ideaal.
Alonissos was ik 2 dagen , wat volstond om alles te zien.
Op skopelos had ik langer willen blijven, rustig en toch voldoende te zien.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Skiathos luchthaven Patrick 2 1.440 23 July 2022, 20:03
Laatste bericht: roefke
  Skiathos: Laag, lager, het laagst Ger 7 3.864 17 July 2019, 22:49
Laatste bericht: Kosta
  Blogger - Skiathos metaxa 0 4.667 18 November 2016, 15:56
Laatste bericht: metaxa
  Een mooi initiatief op Skiathos ADO 5 9.267 19 April 2013, 10:47
Laatste bericht: Roosmarijn
  Goed initiatief op Skiathos Angeliki 5 9.917 14 March 2012, 19:36
Laatste bericht: Nanny

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)